اولین جشنواره نماهنگ طنین با هدف ارزش نهادن به آثار در بخش فیلم کوتاه کمتر از پنج دقیقه و گرایش به تولید آثاری با محتوای سبک زندگی اسلامی ایرانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان گلستان برگزار شد.

جشنواره نماهنگ طنین در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، فیلم کوتاه و نماهنگ با محور سبک زندگی اسلامی ایرانی در هر گروه سنی، محور برگزاری جشنواره بود.

از زمان فراخوان جشنواره در دی ماه سال 93 تاکنون 89 اثر شامل نماهنگ، فیلم کوتاه داستانی و مستند و پویا نمایی از 12 استان به دبیرخانه ارسال شد که از بین آنها ،72 اثر به بخش داوری راه یافت.

تعدادی از این آثار نیز از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به دبیرخانه ارسال شد.

در آیین پایانی این جشنواره که شامگاه یکشنبه در گرگان برگزار شد در بخش فیلم کوتاه اثر' زیبایی ایرانی' ساخته مهدی جوزایی از تهران، در بخش نماهنگ اثر 'حج تهیدستان' ساخته محمد صادق دهقانی از خراسان جنوبی و اثر'آرامش در حضور دیگران' ساخته مجتبی رضایی از قم برگزیده شدند و لوح افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی دریافت کردند.

همچنین از سه اثر ساخته کانون های مساجد کشور تقدیر شد.

این جشنواره به پیشنهاد کانون فرهنگی هنری طنین گرگان در ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد کشور به تصویب رسید و این کانون به عنوان مجری طرح انتخاب ومسجد صاحب الزمان کوی مطهری گرگان از دیگر برگزارکنندگان بود.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی مساجد کشور و استاد سرشار از چهره های ادبی کشور در آیین پایانی جشنواره حضور داشتند.

 

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار