شاید بزودی صورت بگیرد!

بعد از هشت ماه سرپرستی معاونت فرهنگی و هنری گویا قرار است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به جابجایی احمد قلیشلی اقدام کند.

زمزمه های جابجایی معاونت فرهنگی اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلستان

به گزارش گلستان 24، طبق شنیده ها گویا قرار است احمد قلیشلی که تا بحال سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان را به عهده داشته با فرد دیگری جابجا شود.

البته هنوز از فرد جدید نامی برده نشده اما گفته می شود از همفکران احمد قلیشلی و از طیف اصلاح طلب می باشد .

احمد قلیشلی مدیر مسئول هفته نامه حریف در خرداد ماه سال 93 چند روز بعد از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی انتخاب شده بود.

گفته می شود جواب استعلام هایی که جهت انتخاب قلیشلی به سمت معاونت فرهنگی هنری اداره کل به مراجع ذیربط ارائه گردیده ، داده نشده و یا منفی اعلام شده است و یا اینکه حجت الاسلام فضیلت تصمیم دارد از قلیشلی در جای دیگری استفاده کند .

این نکته هم گفتنی است که احمد قلیشلی هفته گذشته مسئول دفتر خود که یک نیروی ارزشی به حساب می آمده را بنا به دلایلی اخراج کرده بود .

باید منتظر ماند و دید تا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان چه کسی را به عنوان معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان انتخاب می کند ، فردی که دارای حق امضا نامه ها و نفر دوم بعد از مدیر کل می باشد./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار