فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان با اشاره به اهمیت وقف در جامعه گفت: اجرای امینانه نیات واقفین و مشاهده آثار و برکات وقف، باعث ترغیب مردم به اجرای این سنت حسنه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه خواهد شد

اجرای امینانه نیات واقفان؛ راهکار گسترش وقف در جامعه است/ وقف سلامت از نیازهای روز جامعه است

به گزارش گلستان 24 ؛ سید عباس حسینی فرماندار گرگان با حضور معاونین ، شهرداران جلین، سرخنکلاته و قرق در معیت مدیر کل و روسای ستادی و شهرستانی اوقاف  از کارهای عمرانی و فرهنگی آستان مقدس امامزاده طیب (ع) قرن آباد بازدید نموده و در جهت تکمیل برخی کارهای عمرانی جهت گسترش توریسم مذهبی مصوباتی را تصویب نمودند.

فرماندار گرگان2

فرماندار گرگان در این جلسه ضمن تاکید بر گسترش کارهای عمرانی آستان مقدس امامزاده طیب(ع)اظهار کرد: بقاع متبرکه محل آرامش مردم هستند و باید با گسترش کارهای عمرانی مقدمات انجام کارهای قرآنی و فرهنگی را گسترش دهیم و همین میتواند جاذبه ی توریسم مذهبی را در پی داشته باشد ..

دکتر حسینی بیان کرد: همانطور که مردم نذورات خود را به امامزادگان اختصاص می دهند انتظار دارند که کارهای انجام شده در بقعه متبرکه اطلاع رسانی شود ومردم بدانند که کمک های آنها صرف و خرج چه کارهایی می شود

فرماندار گرگان3

این مقام مسئول وقف را کار پسندیده و خیر دانست و  اذعان داشت : وقف باید در راستای حل مشکلات مردم باشد و نباید مردم احساس بی اعتمادی به وقف کنند و از وقف دوری نمایند همانطور که عملکرد خوب اوقاف در سالهای اخیر گویای اعتماد مردم است .

وی گفت : کارهای عمرانی اختصاصا مذهبی و خاصه امامزادگان چنانچه با مدیریت صحیح آغاز شود توسط خود مردم تکمیل و به سرانجام خواهد رسید ..

فرماندار گرگان با اشاره به اهمیت وقف در جامعه گفت: اجرای امینانه نیات واقفین و مشاهده آثار و برکات وقف، باعث ترغیب مردم به اجرای این سنت حسنه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه خواهد شد.

دکتر حسینی افزود: وقف با نیازهای روز جامعه از ضروریات است و نباید وقف را منحصر به موضوع خاص نمود

فرماندار گرگان

وی گفت: امروزه وقف سلامت ،وقف ازدواج جوانان،وقف خیرات و مبرات خیلی نافع است وباید با تبلیغ و ترویج و بیان صحیح اثرات و برکات وقف، مردم و خیرین را به این سمت هدایت کنیم .

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: هسته سیستم اداری اوقاف از مسائل وقف به درستی آگاه است لذا با تشکیل کارگروه یاوران وقف می توانیم از فضای خیرین و یا وقف جمعی و مشارکتی به درستی استفاده نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار