در سر بعضی ها چه می گذرد!؟

آموزش جنسی بدون سر و صدای 5000 هزار کودک در تهران!/ مشاور فرماندارگنبد: برای آموزش مسائل جنسی به کودکان غفلت شده است!

ابعاد دیگری از سند 2030 در گلستان افشا شد/ مشاور فرماندار گنبد بدنبال تابوشکنی آموزش جنسی کودکان!؟

به گزارش گلستان 24، فاطمه آقابزرگ مشاور امور بانوان فرماندار ویژه گنبدکاووس در دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان که با حضور مظفر الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک برگزار شد، اظهار کرد: آموزش مسائل جنسی به کودکان در برگیرنده تمام آیتم‎هاست که متاسفانه به دلیل تابو بودن قضیه و عدم آگاهی والدین شاهد اتفاقات ناگواری در جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: کسانی که در مقام تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی هستند باید تجدیدنظر کنند و این تابوها را بشکنند تا بتوانیم آموزش مسائل جنسی را در چارچوب تعالیم عرف و شرع داشته باشیم ، هر اتفاقی که در جامعه می‎افتد ناشی از ناآگاهی والدین، کودکان و نوجوانان است.

مشاور امور بانوان فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: والدین هنوز نمی‎توانند پاسخگوی سوالات کنجکاوانه کودکان خود باشند برای اینکه هنوز این تابو را نتوانستیم بشکنیم به عنوان یک مادر و یک روانشناس به این موضوع تاکید دارم که تابوی این تصور غلط در جامعه شکسته شود!

آقابزرگ گفت: برخی احساس می‎کنند بیان این مسائل باعث بلوغ زودرس و یا جری شدن فرزندان آنها می‎شود اما تحقیقات نشان داد میانگین سن بلوغ جنسی کسانی که این مسائل را فرانگرفتند بیشتر و بالاتر بوده است.

 دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در واکنش به این مسئله در خصوص آموزش مسائل جنسی گفت:

ما در تهران بدون سر و صدا نسبت به آموزش مسائل جنسی برای 5 هزار نفر اقدام کردیم که بازخورد خوبی هم داشت!

اما درباره سند 2030 چه بازخوردی صورت گرفت و چه انتقاداتی که نسبت به آن شد که اینها ناشی از عدم آگاهی نسبت به آموزش مسائل جنسی است!

 پ . ن:

اگر مسئولین استانداری گلستان و برخی شهرستان ها از جمله مشاور فرماندار گنبد در ادعای خود صادق هستند آیا می توانند چنین اقدامی که عفت عمومی را جریحه دار می کند را برای فرزندان خود اجرا کنند!!؟

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار