طی برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان که صبح امروز برگزار شد 5 عضو هیئت مدیره و بازرسان آن انتخاب شدند.

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان انتخاب شدند + تصاویر

به گزارش گلستان 24، مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه مجمع و البته با 5 ماه تاخیر در سالن شماره 2 تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور برخی خبرنگاران برگزار شد.

به گفته شریفی بازرس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که به عنوان ناظر انتخابات در جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی خبرنگاران حضور داشت این انتخابات با حدود 5 ماه تاخیر برگزار شده و همچنین قرار بود در این مراسم گزارش هیئت مدیره مجمع و ترازنامه مالی به عنوان دستور کار مجمع در این جلسه قرائت شود که به علت عدم تکمیل گزارش و غیبت برخی از اعضای هیئت مدیره قبلی در این جلسه قرائت نشد.

یکی از دستور کارهای این جلسه تصویب اساسنامه جدید انجمن صنفی بود که بازرس اداره تعاون در جلسه عنوان کرد که این مجمع صلاحیت تصویب آن را ندارد و باید این اساسنامه در مجمع فوق العاده تصویب شود.

این مراسم در شرایطی برگزار شد که کاندیداها نیز برنامه خاصی برای ارائه نداشتند و آن را موکول به بعد از انتخاب  شدن خود نمودند.

در پایان این جلسه رای گیری برای انتخاب 5 عضو هیات مدیره برگزار شد که آقایان یحیی آذری با 46 رای ، غلامرضا ولی پور با 43 رای ، اعظم دستجردی با 40 رای ، ملیحه ملا محمد زمانی با 35 رای و رستم جرجانی با 34 رای به عنوان نفرات اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و روح الله کلانتری به عنوان عضو علی ابدل اول انتخاب شد.

همچنین ابوطالب ندری و زهرا حجازی به عنوان بازرس اول و دوم انجمن صنفی روزنامه نگاران استان انتخاب شدند.

از نکات جالب توجه این انتخابات حذف احمد رایجی رئیس دوره قبلی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان بود که در ابتدای جلسه عنوان کرده بود که دلش نمی خواست به این انتخابات بیاید و در ادامه خود را بنیانگذار انجمن صنفی خواند .

IMG 0648

IMG 0667

IMG 0672

IMG 0673

IMG 0674

IMG 0678

IMG 0679

IMG 0680

IMG 0689

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار