نخستین دور مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور درسال 96 در بابلسر مازندران با قهرمانی تیم شهدای منا گنبد کاووس ازگلستان به پایان رسید وتیم های پدیده بندرترکمن و اقتصاد نوین که از بازیکنان این استان استفاده می کنند، دوم و سوم شدند.

 والیبال ساحلی آزاد کشور/ طلا،نقره و برنز دستاورد ورزشکاران گلستانی

به گزارش گلستان24، رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا گفت: آق محمد سلاق و حامد میرزاعلی دو تن از والیبالیست های ملی پوش این شهرستان درنخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور درسال 96 در بابلسر موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

امان گلدی گرکز ادامه داد : بازیکنان آق قلا در قالب تیم اقتصاد نوین در این دور از مسابقات حاضر بودند که در دیدار رده بندی موفق شدند تیم اوج رامسر را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و در سکوی سوم این رقابت ها قرار گیرند.

به گزارش ایرنا،این مسابقات از 25 تا 27 مردادماه در زمین های ساحلی بابلسر استان مازندران برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها که در رده سنی بزرگسالان و بدون محدودیت سنی برگزار می شود، 11 تیم شرکت کردند که دور مقدماتی در دو گروه پیگیری شد ودر مرحله نیمه نهایی تیم شهدای منا گنبد با ترکیب رحمان رئوفی _ بهمن سالمی به مصاف تیم شرکت خدمات پشتیبانی اقتصاد نوین با ترکیب آق محمد سلاق _ حامد میرزاعلی (بازیکنان آق قلایی ) رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و به فینال رفت.

در دیگر دیدار این مرحله تیم اوج رامسر با ترکیب عباس پورعسگری _ بهمن قلی پور(از بندرترکمن ) در مقابل شیرینی پدیده بندرترکمن (پرویزفرخی _ بهنام توکلی) به میدان رفت که تیم بندرترکمن 2 بر1 پیروز و فینالیست شد.

در دیدار پایانی این رقابت ها نیز تیم شهدای منا گنبد در دو ست و با امتیازات 21 بر18 و 23بر 21 تیم پدیده بندرترکمن را شکست داد و قهرمان شد.

به این ترتیب تیم شهدای منا گنبدکاووس مدال طلا، شیرینی پدیده بندرترکمن مدال نقره و تیم شرکت خدمات پشتیبانی اقتصاد نوین با ترکیب آق محمد سلاق حامد میرزاعلی (بازیکنان آق قلایی )مدال برنز را کسب کرد.

150 میلیون ریال پاداش برای تیم های اول تا هشتم این رقابت ها در نظر گرفته شده بود.

شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس به عنوان فطب والیبال ساحلی ایران محسوب می شوند و ارنج اصلی تیم های ملی والیبال ساحلی در رده های مختلف سنی را بازیکنان گلستانی تشکیل می دهند.


انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار