در قالب اردوهای جهادی

مسئول اتحادیه دانش آموزان شهر گرگان از اعزام دانش آموز ان عضو این اتحادیه به اردوی جهادی درشهرستان آزادشهر خبرداد.

اعزام دانش آموزان گلستانی به اردوی جهادی در مناطق محروم آزادشهر

به گزارش گلستان24؛ «امید قدمیاری» مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‎آموزان گرگان اظهار کرد : 15 دانش آموز قرارگاهی متوسطه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان قدم  در راه شهید حججی ها گذاشته وراهی خدمت و آبادنی در شهرهای استان شده اند.

وی افزود: این دانش آموزان از یک شنبه 5 شهریورر به مدت 3 روز به مرمت و بهسازی بقعه مبارکه پیرباد نوده خاندوز  شهرستان آزادشهر  می پردازند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‎آموزان گرگان تصریح کرد: از اهداف این طرح زدودن چهره فقر و از کشور جمهورس السلامی است چراکه معتقدیم با فرهنگ سازی در حوزه نوجوان می توان دانش آموزان را با کار و فعالیت و برای آبادنی کشور با توانایی و بضاعت داخلی آشنا کرد.

به گفته قدمیاری؛ برگزاری اردوی متفاوت و هدفمندجهت آشنایی نوجوانان با مقوله ایثار و از خودگذشتگی و لمس طعم محرومیت برطرف کردن غبار محرومیت را از چهره استان است.

وی همچنین بیان کرد: در طرحی با عنوان «احسان فاطمی» دانش آموزان با جمع آوری کمک هایی هر چند ماه یکبار به خانواده های نیازمند کمک می کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‎آموزان گرگان ادامه داد: در همین راستا در عید قربان قرار است با خریداری و ذبح گوسفندی گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند تقسیم کنند .

انتهای پیام/ کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار