امام جمعه گلوگاه:

جمعه گلوگاه گفت: مگر ما چه گناهی کردیم؟ اگر نمی‌خواهید به ما امکانات بدهید، تکلیف ما را مشخص کنید، این شهرستان را به استان گلستان بدهید تا شاید پیشرفت کنیم.

گلوگاه را به استان گلستان واگذار کنید

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی، ظهر دیروز در نشست خبری با خبرنگاران شرق مازندران با انتقاد از وضع موجود شهرستان گلوگاه اظهار داشت: وضعیت زیرساختی مناسبی در گلوگاه نداریم و انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری اقدام جدی برای آبادانی این شهرستان کنند.

وی افزود: دروازه شرقی مازندران مبلمان شهری مناسبی ندارد و شبیه مخروبه است، گردشگران استان سرسبز مازندران هنگام ورود به این شهرستان گویا وارد قهوه‌خانه شده‌اند.

امام جمعه گلوگاه اضافه کرد: استان مازندران دارای مواهب طبیعی و خدادادی است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

میراحمدی بیان کرد: مسئولان تدبیری برای دریای آرام گلوگاه کنند زیرا در حال خشک شدن است و با این وضعیت، تبدیل این دریاچه به کویر در آینده‎ای نزدیک، دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی سرمایه‌‌گذاران و امکانات گردشگری و توریستی را به غرب استان هدایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مخالف پیشرفت غرب نیستیم و به پیشرفت غرب استان افتخار می‌کنیم اما پیشرفت غرب دلیلی برای عقب‌ماندگی شرق استان نیست.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: مگر ما چه گناهی کردیم؟ اگر نمی‌خواهید به ما امکانات بدهید، تکلیف ما را مشخص کنید، این شهرستان را به استان گلستان بدهید تا شاید پیشرفت کنیم.

میراحمدی در پایان گفت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، آقای بزرگ‎نیا قول تله‎کابین داد، پس چه شد این تله‌کابین؟ با وجود ظرفیت و استعداد گردشگری گلوگاه، برای پیشرفت این شهرستان هیچ اقدامی نشده است.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار