نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین راه‎های تحول اقتصادی استان گلستان و منطقه احیای جزیره آشوراده است.

احیای آشوراده، مهمترین تحول اقتصادی گلستان

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور اظهار کرد: اقتصاد استان گلستان نسبت به مازندران صفر است و باید بتوان جزیره آشوراده را احیا کرده و نسبت به تحول اقتصاد استان گام‎های موثری برداشت.

وی تصریح کرد: همیشه برای مرمت و بازسازی و احیای مواریث فرهنگی در همه دوره‎ها به مدیریت‎های مختلف سفارش کرده‎ام و در خصوص جزیره آشوراده از رئیس‌جمهور تا مدیرکل به همه سفارش شده که این جزیره احیا شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بر انتخاب سرمایه‎گذار داخلی برای اجرای طرح‎های گردشگری این جزیره تاکید داشت و افزود: این جزیره می‎تواند سواحل استان گلستان را احیا کرده و هماهنگی و همکاری محیط زیست و منابع طبیعی در خصوص استفاده صحیح از این منابع می‎تواند موثر باشد.

نورمفیدی از زحمات قربان عباسی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان در طول مدت مدیریت تشکر و قدردانی کرده و انتظارات بیشتر در این حوزه را از ابراهیم کریمی مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان خواستار شد و گفت: با تلاش و جدیت فراوان در حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، نسبت به رونق اقتصاد منطقه اقدام شود./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار