پس از ناکامی اصلاح طلبان در زمان برگزاری انتخابات شورایاری ها،موضوع تایید صلاحیت و رد صلاحیت افراد ثبت نام شده در این انتخابات،جبهه اصلاحات این موضوع را محملی برای به حاشیه بردن و سیاسی کردن خود قلمداد کردند.

حمایت اصلاح طلبان از رد صلاحیت شدگان شورایاری ها!

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری ها در سال 94،بالاخره هیات نظارت انتخابات شورایاری های محلات با اعمال نظر فرمانداری تهران روز 22 اسفندماه سال جاری قطعی شد.

به گزارش گلستان 24، پس از ناکامی اصلاح طلبان شورا در زمان برگزاری انتخابات شورایاری ها،موضوع تایید صلاحیت و رد صلاحیت افراد ثبت نام شده در این انتخابات،جبهه اصلاحات این موضوع را محملی برای به حاشیه بردن و سیاسی کردن خود قلمداد کردند.

به طور مثال یکی از موضوعاتی که اصلاح طلبان به روی آن مانور می دهند،رد صلاحیت شدگان فتنه گران فعال در عاشورای 88 و همچنین زمین خواران برخی مناطق حاشیه ای تهران و برخی قاچاقچیان  هستند که نسبت به رد صلاحیت آنها اعتراض داشتند.

البته هیات نظارت بر انتخابات شورایاری ها هر گونه رد صلاحیت شده طبق اظهارات جریان اصلاحات را به شدت تکذیب کرده است و حتی مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها در نشست خبری که درباره انتخابات شورایاری ها برگزار شد،طرح این گونه موضوعات را به حاشیه بردن انتخابات شورایاری های محلات دانست.

به هر حال مشخص نیست که چرا جریان اصلاحات خواستار به حاشیه بردن و سیاسی شدن این انتخابات را دارند.این در حالی است که سیاسی شدن شورایاری ها به هیچ عنوان مورد تایید و به نفع مردم محلات نخواهد بود./تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار