محمود ربيعي که درسال 88 رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در استان گلستان بود و بعد از انتخابات و بوجود آمدن فتنه 88 مدتي فعاليتهاي انتخاباتي را كنار گذاشت مشاور سیاسی استاندار گلستان شد.

رئیس ستاد یکی از سران فتنه مشاور سیاسی استاندار گلستان شد!

 بر اساس حکمی از سوی استاندار گلستان، محمود ربیعی به عنوان مشاور سیاسی استاندار منصوب شد.

در متن حکم حسن صادقلو خطاب به ربیعی که سایت استانداری منتشر کرده ، چنین آمده است:

جناب آقای محمود ربیعی

با توجه به تجربیات، تعهد و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیگیری مسائل فرهنگی اجتماعی و رخدادهای سیاسی و تحلیل و اطلاع رسانی به موقع آنها به منظور کمک به تصمیم سازی های کلان استانی در راستای منویات مقام عظمای ولایت و اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

به گزارش گلستان 24، از سوابق اجرایی محمود ربیعی می توان به: فرمانداری شهرستانهای گرگان، کردکوی و گنبدکاووس؛ مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ فرماندهی سپاه مینودشت؛ فعال اجتماعی و سیاسی و عضو هیأت رئیسه مجمع مشورتی اصلاح طلبان استان گلستان اشاره کرد.

گفتنی است ؛ محمود ربیعی یکی ازگزینه های اصلاح طلبان برای تصدی در کرسی استانداری گلستان بود.

محمود ربيعي، در سال 88 رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي شد كه بعد از انتخابات و بوجود آمدن فتنه 88 مدتي فعاليتهاي انتخاباتي را كنار گذاشت. او در اين سالها مترصد فرصتي براي حضور دوباره به عرصه سياسي استان بود.

جعفر گرزین فرماندار گرگان در سال 88 در مصاحبه ای که با سایت گلستان ما داشت عنوان کرده بود که محمود ربیعی رئیس ستاد موسوی در سال 88 در میتینگی که در حسینیه دزیانیها گرگان برگزار شد پایان کار ستاد را اعلام کرد و با آن کار بسیاری از تحرکات بعدی این گروه خنثی شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار