چرا دولت با اصلاح طلبان برخورد خوبی ندارد؟

یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.

پیشنهادات یکی از سران فتنه از بند رهایی جسته به هاشمی

حاکی از آن است که یکی از سران فتنه که با رافت نظام از بند حصر رهایی جسته است اخیرا در دیداری که با هاشمی رفسنجانی داشته است پیشنهادات و گلایه هایی داشته است.
به گزارش گلستان 24، نامبرده به هاشمی پیشنهاد داده که حتما در انتخابات ریاست مجلس خبرگان شرکت کند. وی به هاشمی گفته است:مهم است که شما در این شرایط فعال و اثرگذار باشید و در فضای کنونی خبرگان نباید این صحنه را خالی کنید.
همچنین این فتنه گر فعال در این جلسه به دولت انتقاد کرده و در مورد برخورد آن با اصلاح طلبان گلایه کرده است و گفته:برخلاف قول و قرار قبلی برخورد خوبی با اصلاح طلبان نمی شود و خوب تعامل نمی کنند ، شما این مطلب را به گوش آقای روحانی برسانید.
گفتنی است پس از این جلسه نزدیکان هاشمی  در مورد حضور در انتخابات ریاست خبرگان ضمن اعلام بی میلی هاشمی به حضور در انتخاباتی دیگر با بیش از 80 سال سن آن را منوط به مشورت با برخی بزرگان نموده اند و همچنین در مورد برخورد دولت با اصلاح طلبان این موضوع را به نقل از هاشمی طبیعی دانسته و اظهار داشته اند چون روحانی اصلاح طلب نیست این برخوردها طبیعی است./سراج 24
 

ارسال نظر

آخرین اخبار