مدیرکل صداوسیمای استان گلستان گفت: در نیمه نخست سال آینده ۸ ایستگاه دیجیتال جدید در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

۸ ایستگاه دیجیتال در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24، بهرام عبدالحسینی صبح امروز در مراسم تقدیر از برنامه‌سازان و برگزیدگان صداوسیمای مرکز گلستان اظهار داشت: امسال 4 ایستگاه دیجیتال در استان گلستان راه‌اندازی شده که در 6 ماه نخست سال 94 هم 8 ایستگاه دیجیتال در گلستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: رسانه استانی می‌تواند با تولید و پخش برنامه‌های متنوع توسعه استان گلستان را تسریع بخشد.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های استان گلستان تصریح کرد: برای سال آینده نگاه ما علمی‌تر می‌شود و سهم رسانه را در توسعه استان گلستان خواهیم داشت.

عبدالحسینی گفت: انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم با هدف تقویت روحیه کار، تلاش، خدمت رسانی و امید به آینده وظیفه رسانه ملی است.

وی افزود: سهم نخبگان جامعه مانند اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان و فرهیختگان استان گلستان در برنامه‌سازی با هدف کاربردی شدن برنامه‌ها در صداوسیما بیشتر می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان با اشاره به موفقیت‌ها و درخشش برنامه‌سازان صداوسیمای گلستان اظهار کرد: در این مراسم بیش از 80 نفر از برنامه سازان و کارکنان صداوسیما قدردانی شد.

مراسم تجلیل از برترین‌های هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها و نفرات برتر مسابقات ورزشی صداوسیمای مرکز گلستان با حضور استاندار گلستان در سال اشراق صداوسیما برگزار شد.

انتهای پیام/ تسنیم 

ارسال نظر

آخرین اخبار