مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان گفت: مصرف بنزین استان گلستان در ۱۱ ماه امسال ۳۶۴ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳.۱ درصد کاهش داشته است.

مصرف بنزین در استان گلستان بیش از ۳ درصد کاهش داشته است

 امیر بنی‌کریمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مصرف پنج فرآورده نفتی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه به بیش از یک میلیارد رسید که این میزان معادل 1.4 درصد مصرف سوخت کشور است.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: در این مدت یک میلیارد و 603 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز، نفت‌کوره و گازمایع در نقاط مختلف استان گلستان توزیع و مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان گفت: مصرف بنزین استان گلستان در 11 ماه امسال 364 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.1 درصد کاهش داشته است.

بنی‌کریمی افزود: نفت‌گاز مصرفی استان در 336 روز امسال به 540 میلیون لیتر رسید که 380 میلیون لیتر آن سهم بخش غیرنیروگاهی بوده و مصرف نفت‌گاز نیز در مقایسه با سال گذشته از کاهش 8.7 درصدی برخوردار بوده است.

وی همچنین میزان مصرف نفت سفید در استان گلستان تا پایان بهمن ماه امسال را 63 میلیون لیتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 12 درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان همچنین از مصرف 9 میلیون لیتر نفت‌کوره و 88 میلیون لیتر گازمایع در این مدت در استان گلستان خبر داد.

وی گفت: میانگین مصرف روزانه فراورده بنزین در استان گلستان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه یک میلیون و 80 هزار لیتر، نفت‌گاز یک میلیون و 68 هزار لیتر، نفت سفید 190 هزار لیتر و گاز مایع 268 هزار لیتر بوده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار