مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار همدلی" به مدت دو روز از پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

برگزاری جشن عاطفه ها با شعار "مهر در انتظار همدلی"

به گزارش گلستان 24؛ امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت متمرکز در دو  بخش مردمی در روز ۲۳ شهریور ماه و در بخش مدارس ۱۹ مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

حسین پور با بیان اینکه یکی از اصلی ترین برنامه های کمیته امداد کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان است،افزود: جشن عاطفه ها به رسم دیرینه هر سال به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند همزمان با بازگشایی مدارس برگزار می شود تا هیچ دانش آموزی بدون وسایل تحصیل روانه مدرسه نشود.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به فعالیت ۸۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های خیران گفت: در مراکز شهرستان ها و میادین بزرگ شهرها پایگاههای جشن عاطفه ها برپا خواهد شد و شهروندان می توانند پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه با مراجعه به پایگاهها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و ۲۴ شهریور ماه در مصلی های نماز جمعه سراسر استان کمک های خود را ارائه دهند.

حسین پور با تاکید بر خدمت رسانی به دانش آموزان محروم یادآور شد: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۱۷ *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجوهات جمع آوری شده در مرحله اول به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد، گفت: اجازه نمی دهیم فردی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند به همین منظور مبلغ جمع‌آوری شده میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.

حسین پور در پایان با اشاره به مشارکت بیش از ۶۷۰ میلیون تومان سال گذشته مردم استان در جشن عاطفه ها، گفت: امیدواریم امسال با افزایش دوبرابری کمکهای مردم ، رشد چمشگیری در این زمینه رقم زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار