رئیس اداره زکات کمیته امداد گلستان مطرح کرد

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان زکات فطره در استان گلستان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد تومان زکات فطره در استان گلستان/ افزایش ۲ برابر جمع‌آوری زکات

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام جواد اعلایی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده در استان اظهار داشت: مردم در روز عید سعید فطر بیش از 3 میلیارد تومان زکات فطره خود را به پایگاه‌های کمیته امداد و حساب‌های اعلام شده کمیته امداد واریز کردند.

وی تصریح کرد: این میزان نسبت به پارسال که یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود تقریبا 2 برابر شده است.

اعلایی‌نسب تاکید کرد: این میزان در بخش زکات عام بخش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و بیش از 190 میلیون تومان زکات سادات و بیش از 200 میلیون تومان کفاره روزه‌ها جمع‌آوری شده که نشان از همکاری مردم استان با ستاد زکات استان گلستان است.

رئیس اداره زکات استان گلستان افزود: در استان گلستان بیش از یک‌ هزار و 50 پایگاه کمیته امداد و شماره حساب بانک صادرات برای جمع‌آوری زکات فطره مهیا شده بود.

جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان زکات در استان گلستان

اعلایی افزود: در بخش زکات محصولات کشاورزی هم از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دو برابری را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: سال گذشته در استان گلستان بیش از 23 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال این میزان به 30 میلیارد تومان برسد.

استان گلستان رتبه نخست کشور در پرداخت زکات را در کشور دارد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار