آنچه در انتخابات اتاق بازرگانی گذشت:

با حضور 436 نفر از اعضای اتاق بازرگانی استان انتخابات این اتاق برگزار ونتایج انتخابات اتاق بازرگانی گلستان مشخص شد و 15 نفر به عنوان نمایندگان بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن استان معرفی شدند.

نتیجه قطعی و اعلام اسامی 15 منتخب اتاق بازرگانی گلستان

 انتخابات اتاق بازرگانی استان گلستان شامگاه گذشته برگزار شد .

به گزارش گلستان 24، در این مراسم که با حضور قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و مسئولین حراست و نیروی انتظامی برگزار شد ، 436 نفر از اعضای این اتاق که بعضا کارت بازرگانی داشته و یا کارت عضویت کانون بازرگانی را دارند ، شرکت کردند .

در این انتخابات 50 نفر کاندیدا شده بودند که 4 نفر از آنها انصراف خود را قبل از انتخابات اعلام کردند و 15 نفر از بین 46 نفر به عنوان هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان گلستان انتخاب شدند .

این 15 نفر برای یک مدت 4 ساله عهده دار امورات اتاق بازرگانی استان هستند و به هیئت رئیسه ای منتخب از همین 15 نفر تفویض اختیار می دهند تا برای امور اجرایی اتاق نشست ماهانه برگزار و سیاستگزاری کنند.

در همین حال اعلام شده که حواشی نیز در این انتخابات بوده اما مسئولین امر اطلاع دادند که این انتخابات کاملا طبیعی بوده و حضور مسئولین دولتی نیز بنا به دعوتی که معمولا صورت می گیرد ، بوده و نمی توان به اصل انتخابات اتاق بازرگانی خدشه ای وارد کرد.

همچنین شمارش آرا با حضور نمایندگان کاندیداها و خود آنها بصورت ماشینی انجام شده است .

پیروزی ائتلاف برای فردای گلستان

طبق آخرین اخبار رسیده ، ائتلاف برای فردای گلستان که مورد حمایت خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان می باشد، با کسب یازده از مجموع پانزده کرسی، اکثریت مطلق آرا را به دست آورد.

اعضا این گروه بلافاصله بعد از پایان این رقابت انتخاباتی ،همگی در تپه نورالشهدا و بر مزار شهیدان گمنام حاضر شدند.

رمضان بهرامی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان در سخنان کوتاهی حضور در میان شهدا گمنام را به دور از هرگونه ژست و خودنمایی ، عقیده و اعتقاد قلبی خود دانست و با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم و دین آنها به گردن ماست وظیفه همه نامزدهای برنده و سایر کاندیداها را دوستی و همدلی در راستای خدمت به اقتصاد استان دانست.

وی از همه گروه ها و اهل فکر و فن دعوت کرد تا او و اعضا دوره ی جدید اتاق را تنها نگذارند و همه دست در دست هم کمک کنند تا به رونق کسب و کار و شکوفایی اقتصاد استان کمک کنند.

در پایان همه حاضران با قرائت فاتحه بر مزار شهیدان گمنام ، با آنان تجدید میثاق کردند.

نتایج قطعی آرا:

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی گلستان مشخص شد و 15 نفر به عنوان نمایندگان بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن استان معرفی شدند.

رییس اتاق بازرگانی گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که این انتخابات به صورت الکترونیکی در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: در بخش بازرگانی امیرعابدی، عبدالحلیم ماهری، بایرام شایسته، علی صفر نژاد و محمد صفر رایجی و در بخش صنعت فرخ قبادی، رمضان بهرامی، محمد علی افضلی، حمید دامغانی و علی محمد چوپانی حائز اکثریت آراء شدند.

به گفته دامغانی در بخش کشاورزی اراز جان شمالی، موسی زاهدی و امیر یوسفی و در بخش معدن نیز رحمان قره باش و محمد زاودی توانستند با کسب بیشترین رای به عنوان نمایندگان این بخش معرفی شوند.

گفتنی است هشت نفر از این منتخبین جزو اتاق دوره هفتم هستند که توانستند به این دوره نیز راه پیدا کنند.

گلستان ما

ارسال نظر

  • عبدالکمال ماهری
    0

    در بخش بازرگانی آقای عبدالحلیم ماهری بود که رآی آورد و شما عبدالرحیم ماهری تایپ کردین ، لطفا اصلاح فرمائید .
    تشکر

  • عبدالکمال ماهری
    0

    تشکر فراوان بابت توجه دقیق تان به نظرات مخاطبین

آخرین اخبار