فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان خبر داد:

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان از برگزاری نمایش رزمی یاران عاشورایی در گرگان خبر داد و گفت: عملیات رمضان از 27 شهریور الی یکم مهرماه در این نمایش رزمی به اجرا درمی‌آید.

نمایش رزمی یاران عاشورایی و بازسازی عملیات رمضان در گرگان

به گزارش گلستان 24؛ علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در محل منطقه بازسازی عملیات رمضان و نمایش رزمی یاران عاشورایی اظهار کرد: این نمایش رزمی به مدت هفت شبانه روز توسط رزمندگان اسلام برای مردم مومن و ولایتمدار گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایش رزمی یاوران عاشورایی گوشه‌ای از رشادت، ایثارگری و حماسه ماندگار در عملیات رمضان را به تصویر می‌کشد، تصریح کرد: در عملیات رمضان گرچه فتح و موفقیت نداشتیم اما پیروزی و شکست عملیات‌های ما در دفاع مقدس سرچشمه و راهی برای عملیات‌های بعدی بود.

 فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان افزود: نمایش رزمی یاوران عاشورایی همزمان به نماز مغرب و عشاء از ساعت 19 الی 22 توسط رزمندگان غیور استان تیپ نینوا با مشارکت ارتش و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

ملک‌شاهکویی از همه مردم در شهر و روستا دعوت کرد تا این نمایش رزمی را از نزدیک ببینند و گفت: پیش‌بینی می‌شود در این مدت 10 هزار نفر از این نمایش رزمی بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه این مکان هر شب ظرفیت بازدید یک‌هزار و 500 نفر را دارد، افزود: به استعداد دو گروهان 50 نفره در بازسازی این عملیات  فعالیت دارند که به همراه عوامل اجرایی 150 نفر در اجرای این اتفاق فرهنگی پای کار هستند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نمایشگاهی با 12 غرفه در حاشیه این عملیات برپا شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه شامل غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، ماکت عملیات رمضان، ماکت واقعه عاشورا، عفاف و حجاب، مدافعان حرم، بسیج طلاب و غرفه کودکان است.

ملک‌شاهکویی با تشریح عملیات رمضان گفت: این عملیات در سال 1361 طراحی شد در محور قرارگاه فتح رزمندگان موفقیت‌های خوبی داشتند، استحکامات دشمن را از بین بردند و موانع دشمن را نیز از میان برداشتند، تلفات سنگینی بر دشمنان وارد آوردند و غنایم زیادی را به دست آوردند، بیش از 90 عملیات در جبهه مقاومت انجام گرفت.

وی با بیان اینکه همه عملیات‌ها برای ما یک نعمت الهی بود، ابراز کرد: امام راحل در جمله‌ای فرمودند که ما انقلاب‌مان را در جنگ صادر کردیم، معنای این جمله را اکنون درک می‌کنیم اما امام راحل 30 سال پیش این مهم را اذعان کردند که هدف ما فتح خاک یا کشورگشایی نیست بلکه صدور انقلاب  برای بیداری ملت‌ها است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه بیداری اسلامی مرهون اثر مستقیم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را در جنگ صادر کردیم، معنای دفاع مقدس همان استکبارستیزی و طرفداری از مظلومان است.

ملک‌شاهکویی گفت: امروز بیداری اسلامی را در اقصی نقاط بلاد اسلامی مشاهده می‌کنیم، گفت: زمانی کشور عراق جولانگاه آمریکا و اسرائیل بود اما اکنون عراق دیگر روی آمریکا و اسرائیل حساب باز نمی‌کند کشوری که بدون اجازه استکبار آب نمی‌خورد امروز به برکت انقلاب اسلامی حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه تولیدقدرت در کشورهای اسلامی به برکت جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران تولیدکننده قدرت است که نشانه‌های آن را در اتحادسازی می‌توان دید امروز ایران تنها کشوری است که در دنیا قدرت اتحادسازی دارد و آمریکا حتی قدرت اتحادسازی در بین احزاب خودش را ندارد، لذا باید قدر این نعمات را بدانیم و شکرگذار خداوند متعال باشیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار