رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان عنوان کرد:

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مسئولین هیات مذهبی گرگان با تصویب کمک‌های مالی شورای شهر به هیئت‌های مذهبی این شهرستان برگزار شد.

تصویب کمک‌های مالی به هیئت‌های مذهبی گرگان در شورای شهر

به گزارش گلستان 24؛ نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان پیرامون برگزاری مراسم سوگواری محرم و با هدف بررسی توزیع بودجه به هیآت مذهبی با حضور مهدی باقری سرپرست شهرداری گرگان، ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اعضای کمیسیون، حجت الاسلام نیشابوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان و هیئت همراه و مسئولین هیات مذهبی شهر گرگان در صحن شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

در این جلسه حاضران هر کدام ضمن بیان برنامه های پیشنهادی خود، اعلام نمودند که برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های ایام محرم با تمام توان آماده همکاری هستند .

ابراهیم جرجانی کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان با بیان اینکه کمک به هیئت‌های مذهبی به عنوان فعالیت فرهنگی که یکی از نیازهای اساسی جامعه شهری محسوب می‌شود تصریح کرد: البته روش‌های کمک باید به درستی ساماندهی شود تا در جای خود هزینه شود.

وی افزود: محافل مذهبی بایستی دارای شور همراه با شعور باشند. با توجه به اقتضای سن، اکثر جوانان به دنبال شور هستند که مسئولین هیئت ها با مدیریت صحیح بایستی جوانان را به سمت آگاهی بخشی معرفت افزایی و تشریح انگیزه قیام امام حسین(ع) راهنمایی کنند. البته شور در محافل مذهبی لازم است تا بتوان جوانان را جهت شرکت در این گونه مجالس ترغیب کرد و به طور کلی شور زمینه بخش بصیرت و معرفت افزایی در جوانان است.

جرجانی ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت رفت و روب معابر بطور مستمر، برنامه ریزی جهت همکاری با هیئت های مذهبی، نظارت بر علائم و داربست های مورد نصب در سطح شهر به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و نظارت بر ایستگاه های صلواتی توسط سازمان های ذیصلاح عنوان کرد: کلیه تمهیدات باید برای اجرای هر چه بهتر آیین سوگواری ماه محرم در شهرستان گرگان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر اندیشیده شده است.

گفتنی است این نشست با تصویب کمک‌های مالی به هیئت‌های مذهبی شهرستان گرگان به اتمام رسید.

نشست کمیسیون فرهنگی (2)

نشست کمیسیون فرهنگی (3)

نشست کمیسیون فرهنگی (4)

نشست کمیسیون فرهنگی (5)

نشست کمیسیون فرهنگی (6)

نشست کمیسیون فرهنگی (7)

نشست کمیسیون فرهنگی (9)

نشست کمیسیون فرهنگی (10)

نشست کمیسیون فرهنگی (11)

نشست کمیسیون فرهنگی (12)

نشست فرهنگی شورا (2)

نشست فرهنگی شورا (3)

نشست فرهنگی شورا (4)

نشست کمیسیون فرهنگی (1)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار