به پیشنهاد معاونت عمرانی و موافقت استاندار گلستان "کلانتری" جایگزین "چراغعلی" در کمیسیون ماده 100 شد.

اخراج عبدالرضا چراغعلی از کمیسیون ماده 100 / انتقاد از شهردار سابق گرگان

به گزارش گلستان 24، گویا دامنه اختلافات عبدالرضا چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان با مجموعه استانداری و معاونت عمرانی بالا گرفته است .

در تازه ترین خبر اعلام شده که به پیشنهاد معاونت عمرانی و موافقت استاندار گلستان ، کلانتری جایگزین چراغعلی در کمیسیون ماده 100 شده است و این در حالی است که مدت مسئولیت در این کمیسیون بین 2 تا 4 سال است اما چراغعلی بیشتر از 5 ماه در آن دوام نیاورد.

چراغعلی در خصوص این کار گفت : به من که چیزی نگفته‎اند و من هم پیگیری خاصی را انجام ندادم و به‌جای من در حال حاضر آقای کلانتری یکی از کارشناسان استانداری گلستان به این کمیسیون معرفی شده‎ است.

هفته های گذشته نیز خبری در شبکه های اجتماعی و سایت گرگان خبر پیچیده بود که چراغعلی از استانداری اخراج شده است اما خود وی طی مصاحبه ای صبح روز بعد این موضوع را تکذیب کرد . البته گفته شده وی به کمیسیون تخلفات اداری استانداری معرفی شده است .

علت این معرفی نیز پخش نامه ای بوده که از وزارت کشور برای استانداری نوشته شده بوده و استانداری نیز بنا به مصلحت از دادن نامه به شورای شهر خودداری کرده بود و چون چراغعلی اقدام به پخش آن درش بکه های اجتماعی کرد مغضوب استانداری گلستان شد.

اما گویا با وساطت برخی بزرگان استان چراغعلی توانست مجددا مشعول بکار شود اما اخراج وی از کمیسیون ماده 100 نشان می دهد دامنه اختلاف وی با مجموعه استانداری و معاونت عمرانی شدیدتر می شود.

انتقاد از شهردار سابق گرگان

مدیر کل دفتر شهری و امرو شوراهای استانداری گلستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی ساختمان‎هایی که ساخته شده دارای پروانه ساخت است و مجوز دارد و این چگونه رخ داده است؟، تصریح کرد: کمیسیون ماده پنج و شهردار گرگان نباید تغییر کاربری را صادر می‎کردند.

وی تاکید کرد: مدیران وقت باید پاسخگوی این ساخت و سازها و مجوزهای صادره باشند و نمی‎توان کار دیگری انجام داد چون مجوز دارند./کلاله خبر

ارسال نظر

  • مهدی
    0

    کلانتری معاون دفتر فنی استانداریه...

آخرین اخبار