کمیته امداد استان گلستان به 300 مددجوی نیازمند، 280 میلیون تومان کمک هزینه بیمار در بستر پرداخت کرد.

کمک هزینه  280 میلیون تومانی کمیته امداد گلستان به 300 بیمار نیازمند

به گزارش گلستان 24، علی جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان با اشاره به 300 بیمار نیازمند پشت نوبتی گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و بیمه ای به مددجویان یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد در رفع نیازها و مشکلات مددجویان تحت حمایت می باشد در همین راستا تاکنون به  300 مددجوی بیمار زمین گیر تحت حمایت این نهاد در سال جاری مبلغ 280 میلیون تومان کمک هزینه بیمار در بستر پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه همه مددجویان تحت حمایت بیمه تکمیلی هستند، افزود: کمیته امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مددجویان در تامین نیازهای مالی، درمانی و بازنشستگی طرح بیمه تکمیلی درمان مددجویان را به اجرا درآورده است.

جعفری یادآور شد: کمیته امداد با پرداخت  کمک هزینه پرستار به  بیماران صعب العلاج و زمین گیر که توانایی حرکت ندارند با توجه به هزینه بر و طولانی بودن مدت بیماری، خدمات دارویی ، آزمایشگاهی و بستری رایگان در مراکزدرمانی دولتی و تجهیزات پزشکی به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد.

کمک هزینه کمیته امداد

وی با بیان محاسن بیمه درمانی کمیته امداد گفت: تاکنون بیش از 26 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته استان گلستان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت تحت حمایت بیمه درمانی کمیته امداد شده اند.

جعفری در ادامه افزود: برای مددجویان ساکن درروستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز بیمه تکمیلی تعریف شده است.

وی با بیان واریز حق بیمه اجتماعی برای دو گروه از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: حق بیمه بازنشستگی پنج هزار و 900 نفر زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال و مجریان طرح های خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در راستای توانمندی خانوارهای تحت حمایت به حساب تامین اجتماعی واریز می شود، تا از خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان با توجه به نقش شاخص های بهداشتی بر بهبود سلامت خانواده ی مددجویان گفت: این نهاد با توجه به  شعار پیشگیری بهتر از درمان ، خدمات بهداشتی در حوزه های بهداشت فردی و عمومی، بهداشت روانی، بهداشت خانواده و دهان و دندان را به منظور ارتقاء سطح سلامت مددجویان انجام می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار