نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی برعهده دارد و تامین حفظ امنیت و نظم در جامعه و مبارزه با خلاف‌ها و شرارت‌ها از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است.

تامین حفظ امنیت و نظم در جامعه وظیفه مهم نیروی انتظامی است/ همه‌پرسی ‌کردستان عراق موضوع بسیار خطرناکی است

به گزارش گلستان 24؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی برعهده دارد و تامین حفظ امنیت و نظم در جامعه و مبارزه با خلاف‌ها و شرارت‌ها از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در 39 سال گذشته شهدای فراوانی را در راه ایجاد امنیت در کشور تقدیم نظام و انقلاب کرده و وجود بیش از 13 هزار شهید از خانواده نیروی انتظامی که 8 هزار شهید برای دوران دفاع مقدس و 5 هزار شهید در راه ایجاد نظم و امنیت، نشان از تلاش‌های این نیرو برای ایجاد امنیت است.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: با توجه به امنیت پایدار موجود در کشور نشان از این است که نیروی انتظامی وظایف خود را به خوبی انجام داده، البته نیروی انتظامی هیچ گاه به تنهایی نمی‌تواند تامین کننده امنیت و مبارزه با اشرار و غیره باشد و باید مردم همواره در کنار نیروی انتظامی باشند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه فردا روز عشایر و روستا است، گفت: پس از انقلاب توجه بسیاری به مناطق روستایی و به خصوص روستاهای دورافتاده شده و باید از دولت و نظام در این راه قدردانی کرد اما باید روستاها به صورتی مدیریت شود که مردم روستاها به شهرها مهاجرت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توجه بیشتری به مسائل روستائیان داشته باشند، افزود: متاسفانه هنوز باقی‌مانده پول گندم کشاورزان روستایی پرداخت نشده و با توجه به اینکه همه روستائیان تلاش خود را کرده و محصول گندم را تحویل داده‌اند اما هنوز بخشی از پول کشاورزان باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: پرداخت نشدن پول محصول زندگی روستائیان و کشاورزان را با مشکل مواجه می‌کند چون زندگی آن‌ها وابسته به کشاورزی است، بنابراین باید باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران روستایی استان پرداخت شود تا مشکلات آنان رفع شود.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به نحوه دریافت مالیات از مردم گفت: در شرایط کنونی که بازار دچار رکود شده بر روی مردم فشار است، فشار آوردن برای دریافت مالیات مناسب نیست و این سبب نارضایتی مردم می‌شود که باید به ضورت منصفانه و عادلانه برخورد کرد تا این شرایط را سپری کنیم.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور کشور ترکیه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مسائل امت اسلامی به همه مسلمانان مرتبط است و باید امت اسلامی به فکر شرایط دیگر مسلمانان باشند.

آیت الله نورمفیدی افزود: مسائل اخیر در منطقه و برگزاری همه‌پرسی در کردستان عراق موضوع بسیار خطرناکی است چرا که پشت این موضوع رژیم صهیونیستی قرار دارد و باید ایران، ترکیه، عراق و سوریه در کنار هم قرار گیرند و برخوردی خردمندانه و درست با موضوع داشته باشند.

امام جمعه گرگان گفت: تنها اسرائیل به دنبال این موضوع است چرا که این غده سرطانی قصد دارد تا غده سرطانی دیگری را در منطقه ایجاد کند و افکار مردم منطقه را مشغول آن کند و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با رئیس جمهور ترکیه این موضوع را تاکید داشتند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار