مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:آتش به اختیار یعنی انقلابی، مستدل و قانونی حرکت کنیم

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره برخی تلاش‌ها برای ایجاد چهره‌ای نادرست از سپاه، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال سپاه‌هراسی هستند.

دشمن به دنبال سپاه‌هراسی است

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در جمع فرماندهان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای پس از ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر قرار داریم، اظهار کرد: تمام تلاش‌های ما در این روزها باید این باشد که معنویت روزهای ماه مبارک رمضان و موهبت‌های الهی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه انسانی، هر شخصی از دو حالت خارج نیست که یا موفق است و یا ناموفق، افزود: منظور و مراد ما از انسان‌های موفق افراد پول‌دار و متمکن مالی نیست بلکه افرادی است که در عین توجه به دنیا در حد عرف دین‌دار و متقی هستند و از نظر همه ابعاد انسانی دارای ویژگی‌های ممتازی باشند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه این انسان‌های موفق بدون تردید دارای یک ویژگی خاص و برجسته در زندگی خود بوده‌اند، خاطرنشان کرد: تدبر و تفکر مهم‌ترین نکته‌ای است که انسان‌های موفق در زندگی خود به کار می‌گیرند.

رعایتی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی امم راحل با هدف اتحاد امت اسلامی و تشکیل حکومت جهانی اسلام دستور تشکیل بسیج را صادر کردند، ادامه داد: از همان ابتدا دو وظیفه مهم بر دوش بسیج قرار داده شد که نخستین رسالت دفاع و حراست از مرزهای جغرافیای خاکی انقلاب اسلامی و جهان اسلام و دیگری دفاع و حراست از مرزهای اعتقادی و فرا جغرافیایی امت اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از توسعه و تقویت توان سپاه و بسیج به صورت روزافزون در کشور، تصریح کرد: الحمدالله مجموعه تشکیلات سپاه پاسداران و بسیج مردمی امروز به حدی از قدرت و عزت رسیده‌اند که دشمنان انقلاب و اسلام در حربه‌های پلید و مذبوحانه خود به دنبال سپاه‌هراسی هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران و بسیج بر اساس رسالت‌های خود گاهی در عرصه نظامی افتدارآفرینی می‌کند و گاهی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... وارد میدان جهاد و مبارزه می‌شود.

رعایتی فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب را بسیار حساب شده و سرشار از مفاهیم ارزشمند انقلابی دانست و گفت: این فرمان به معنای آن است که اگر کسی احساس کرد که در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی و انقلاب شکوهمندمان حرفی بزند یا افدامی را ساماندهی کند، منتظر دستور نمانده و با استدلال منطقی، متقن و محترمانه خود به اجرای آن اقدام و بیان آن حرف بپردازد.

وی با انتقاد از طرح برخی مباحث برخلاف نظر صریح و دستور رهبر معظم انقلاب در کشور، تاکید کرد: اینکه پس از دستور رهبری برای اجرای یک امر برخی انا رجل بگویند و بخواهند رفتارهای خلاف وحدت رویه و تصمیم گیری در کشور داشته باشند به صلاح کشور، انقلاب و خود این افراد نیست.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار