ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران:

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: نیروهای مسلح از یاوه‌گویی‌های مردان روشنفکرنما با افکار استعمارگرانه هراسی ندارد و مقتدرانه در مقابل هرگونه تحرک ضد منافع ملی ایستادگی می‌کند.

نیروهای مسلح از یاوه‌گویی‌های مردان روشنفکرنما با افکار استعمارگرانه هراسی ندارد

به گزارش گلستان24، به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30، ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: امروز ملت ایران هیچگونه دغدغه ای در حوزه امنیت کشور ندارد.

امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی در جمع سربازان یگان های تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان اظهار کرد: با لطف و عنایت خداوند و تلاش خادمان نظام و انقلاب امروزه دغدغه ای در حوزه امنیت نداریم و بر تمامی تحرکات دشمنان مسلط هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان ادامه داد: نیروهای مسلح از یاوه گویی های مردان روشنفکرنما با افکار استعمارگرانه هراسی ندارد و مقتدرانه در مقابل هرگونه تحرک ضد منافع ملی ایستادگی می کند.

معمارباشی تصریح کرد: هیچ قدرتی به ملت ایران که مردان و زنان شهادت طلبی دارد نمی تواند چشم طمع به خاک ما را داشته باشد، ما تاریخ را از یاد نبرده ایم و هیچگاه تن به ظلم و ذلت نداده ایم.

وی با بیان اینکه از نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس درس ایثار و شهادت آموخته ایم، گفت: فرماندهان و جوانان غیور و نیروهای مسلح کشور ادامه دهنده راه سربازان خمینی کبیر هستند و تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا در بهترین شرایط قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار