به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان 40 زائر زیارت اولی به حرم‎ مطهر رضوی اعزام شدند.

میزبانی آستان قدس رضوی از کاروان زائر اولی های گلستانی+ تصاویر

به گزارش گلستان24؛ به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان 40 نفر از افرادی که در مناطق کم برخوردار سکونت دارند و به دلیل عدم تمکن مالی به پابوس امام هشتم شیعیان نرفته اند، عازم مشهد مقدس گشتند.

حجت الاسلام سید علی طاهری در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: با توجه به حکم مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی در راستای کمک به محرومان و مستضعفان، از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 2 هزار نفر از عزیزان هم استانی به مرقد مطهر امام هشتم حضرت رضا (ع) اعزام شده‌اند.

نماینده تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان ادامه داد: طبق برنامه تا پایان سال جاری تعدادی قریب به 3 هزار و 500 نفر به این آستان مقدس اعزام خواهند شد که همگی زائر اولی بوده و برای نخستین بار به زیارت حرم مطهر رضوی عزیمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: زائر اولی‌های مشهد مقدس یک وعده اطعام را مهمان آشپزخانه رضوی امام رضا (ع) هستند و وعده‌های غذایی این زائران از آشپزخانه رضوی تامین می‌شود که به محل اسکان این زائران فرستاده خواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه به صورت هفتگی یک یا دو کاروان 40 نفره از مردم عزیز استان گلستان در قال این طرح به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: این عزیزان پس از رسیدن به مشهد مقدس به مدت سه روز در حسینیه گرگانی های مشهد مقدس اسکان خواهند داشت و پس از آن به مبدا باز می‌گردند.

زائر اولی ها (18)

زائر اولی ها (16)

زائر اولی ها (3)

زائر اولی ها (1)

زائر اولی ها (5)

زائر اولی ها (14)

زائر اولی ها (26)

زائر اولی ها (9)

زائر اولی ها (15)

زائر اولی ها (8)

زائر اولی ها (11)

زائر اولی ها (20)

زائر اولی ها (22)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار