زنگ خطری برای رانندگان

سارق به فکرش هم خطور نمی کرد که راننده از خودرو خود خارج شود و درب خودرو را قفل کند.

 سرقت خودرو یک کلاله ای با بیهوش کردن راننده

به گزارش گلستان 24،  سارق با بیهوش کردن راننده خودرو درصدد سرقت خودروی او بود.

ماجرا از این قرار است که (م-ب) راننده تاکسی شخصی ساکن در یکی از روستاهای حومه شهر کلاله عصر روز 4 شنبه مشغول مسافرکشی در میدان الله شهرستان آزاد شهر بود که در این بین مسافری با ظاهری شیک و آراسته به وی پیشنهاد دربستی تا مکان زیارتگاه آقا امام این شهرستان را داد و وی دور از قصد و نیت مسافر پیشنهاد وی را قبول کرد.

در مسیر منتهی به مقصد، مسافر به راننده کیک و آبمیوه تعارف می کند، اصرار بیش از حد مسافر باعث شد تا راننده دست رد به سینه این مسافر نزند.

راننده در ابتدای امر به مزه نامناسب آبمیوه پی نبرد تا اینکه در پایان گلویش شروع به سوختن کرد و پس از رسیدن به زیارتگاه، مسافر به نیت اینکه در خلال نبودن وی ، راننده بیهوش خواهد شد و وی بدون هیچ دردسری می تواند وی را در مسیر برگشت از خودرو به بیرون پرت کند، از خودرو خارج شد.

راننده که  احساس سرگیجه داشت، برای بهتر شدن وضعیتش از خودروی خود خارج شده و درب خودرو را هم قفل و وارد زیارتگاه شد و در آنجا به خواب عمیق فرو رفت، ساعتی گذشت تا اینکه خادم زیارتگاه که از خواب عمیق وی تعجب کرده بود، اقدام به بیدار کردن راننده کرد و دید وی بیهوش شده است و پس ا اطلاع به اورژانس، راننده بیهوش به بیمارستان انتقال یافت و پس از شستشوی معده وی، وی تا ساعتها در بیهوشی به سر برد.

با توجه به اینکه معده وی شستشو داده شد، مشخص نبود که در نوشیدنی وی چه موادی اضافه شده بود،اما این مواد بیهوش کننده علاوه بر بیهوشی راننده باعث مختل شدن حافظه کوتاه مدت و فلجی موقت وی شد. تا جایی که راننده تا 3 روز صحنه های مد نظر را به خاطر نیاورد و پس از 4 روز توانست روی پای خود بایستد.

شهرستان کلاله با جمعتی بالغ بر 120 هزار نفر در شرق استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار