در انتخاب شهردار گرگان نباید مرتکب خطا شویم

عضو شورای اسلامی گرگان گفت: ثابت‎قدم بر اساس نامه وزارت کشور شرایط لازم برای احراز پست شهرداری گرگان ندارد، صلاحیت ایشان از سوی وزارت کشور تائید نشد.

ثابت‎قدم صلاحیت پست شهرداری گرگان را ندارد/ شورائیان هیچ اعتراضی به نامه وزارت کشور نکردند

محمدابراهیم جرجانی اظهار کرد: موضوع انتخاب شهردار گرگان شامگاه شنبه در صحن علنی شورا مصوب شد و قرار است از روز سه‎شنبه تعیین‎تکلیف شهردار گرگان را کلید بزنیم.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: با توجه به نامه‎ای که 24 آبان از سوی وزارت کشور مبنی بر عدم احراز پست شهرداری ثابت قدم به شورا؛ ما رأی‎گیری را در صحن انجام دادیم.

محمدابراهیم جرجانی

عضو شورای اسلامی گرگان افزود: عدم پیگیری و اعتراض به نامه وزارت کشور مبنی بر نداشتن شرایط لازم برای احراز پست شهرداری گرگان برای ثابت‎قدم تائید شد، شورائیان تاکید کردند هیچ اعتراضی به نامه وزارت کشور صورت نگیرد و آن را به رسمیت شناختند.

جرجانی با تاکید بر اینکه باید شهردار مقتدر، توانمند و باتجربه برای شهر گرگان انتخاب شود، ابراز کرد: در انتخاب شهردار نباید عجله‎ای در کار باشد، اعضای شورا باید سعی کنند در فرصت 10 روز الی دو هفته‎ آینده یک شهردار توانا برای گرگان انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال انتخاب حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان وجود دارد یا خیر؟، گفت: بنده امیدوارم که این اتفاق بیفتد، اما باید دید که شورائیان چه تصمیمی می‎گیرند و مسئله دیگر اینکه باید دید آیا حسین صادقلو علاقمند است تا دوباره وارد این عرصه شود.

عضو شورای اسلامی گرگان با بیان اینکه صادقلو فردی بسیار توانمند در عرصه مدیریت شهری است، افزود: صادقلو توانایی خود را در مدیریت شهری و اجرای پروژه‎های عمرانی به اثبات رسانده و همین عامل سبب شد تا ایشان شهردار محبوب مردم گرگان شود.

جرجانی در خصوص اینکه آیا انتخاب شهردار گرگان قرار است مانند روال گذشته با معرفی کاندیداها به مردم انجام شود، ابراز کرد: قرار است اعضاء یک الی دو نفر را پیشنهاد بدهند، باید کسی که توانمند است از بین حدود 15 نفر انتخاب شود، این دفعه باید سعی کنیم در انتخاب شهردار دچار خطا و اشتباه نشویم، تا بعد از سه ماه به ما نگویند کاندیدای تصدی شهرداری صلاحیت لازم را ندارد.

وی گفت: باید کسی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که علاوه بر داشتن تجربه و توانمندی به خواسته مردم نزدیک‎تر باشد.

عضو شورای اسلامی گرگان در خصوص اینکه شورای پنجم مجموعه‎ای همدل است یا پرحاشیه تصریح کرد: اختلاف‎نظر همیشه وجود دارد، هدف ما توسعه، آبادانی و عمران شهر است، اگر همدل باشیم می‎توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

جرجانی با بیان اینکه باید یکدیگر را بیشتر تحمل کنیم، گفت: مردم را باید ولی نعمت خود بدانیم، مسوولان باید خواسته مردم را اولویت قرار دهند این مسئله مهم متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار