پس از مطرح شدن لایحه دوفوریتی کمک ۳۰ میلیونی تومانی ستاد یادواره حادثه یاک ۴۰ در شورای اسلامی شهرگرگان، دو تن از نمایندگان شورای شهر به این نوع تبعیض قائل شدن در برگزاری یادوراه شهدای اصناف مختلف شهر گرگان اعتراض کردند:

انتقاد اعضای شورای شهر گرگان از هزینه ۳۰ میلیونی یادواره شهدای یاک۴۰

به گزارش گلستان 24، پس از مطرح شدن لایحه دوفوریتی کمک ۳۰ میلیونی تومانی ستاد یادواره حادثه یاک ۴۰ در شورای اسلامی شهرگرگان، دو تن از نمایندگان شورای شهر به این نوع تبعیض قائل شدن در برگزاری یادوراه شهدای اصناف مختلف شهر گرگان اعتراض کردند:

صفرعلی پائین محلی عضو شورای اسلامی شهرگرگان با انتقاد از نحوه عملکرد شورای شهر در کمک به این یادواره اظهارکرد: از تعداد نمایندگانی که در این حادثه به شهادت رسیده اند دو نماینده مربوط به گرگان و آق قلا است ما باید به اندازه نمایندگان خود کمک کنیم و چرا باید این هزینه را فقط ما بخواهیم انجام دهیم.

وی با اشاره به یادواره شهداء ۵ آذر گرگان گفت: ما چه میزان هزینه کردیم با وجودی که یکی از نقاط عطف و با ارزش تاریخی شهرگرگان است و گفتید برای هزینه کردن در این مراسم پول نداریم و هزینه انجام نشد.

پائین محلی تاکیدکرد: ما با برگزاری یادواره برای نمایندگان مخالفت نداریم ولی یک بام و دو هوا نمی شود وقتی برای یادواره شهداء ۵ آذر کمک ۱۰ میلیونی انجام نمی شود چرا باید برای یادواره یاک ۴۰ هزینه ۳۰ میلیونی از جیب مردم گرگان هزینه شود.

پائین محلی : چرا هر سال این یادواره با هزینه گرگان باید برگزار شود

وی با بیان اینکه شهر های دیگر نیز شورا دارند چرا ما باید فقط هزینه کنیم همه شهرها سهم خود را پرداخت کنند این درست نیست که ما یادواره شهدا ها را سیاسی کنیم و فقط به یک بخش از یادواره ها کمک شود.

پائین محلی با اشاره به اینکه پول هایی که به عنوان عوارض از مردم گرگان گرفته می شود باید برای مردم گرگان هزینه شود ، افزود : چرا نباید یک بار این مراسم را شهرهای دیگر استان برگزار کنند و ما به عنوان مهمان شرکت نمائیم این بی انصافی است که ما هر سال این مراسم را برگزار کنیم.

جرجانی: تمام یادواره ها باید با یک چشم دیده شوند و فرقی بین یادواره ها نباشد.

محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری در جلسه صحن علنی شورای شهرگرگان با انتقاد از نحوه کمک شورای شهر به برخی از یادواره های شهداء ها در گرگان اظهارکرد: تمام یادواره ها باید با یک چشم دیده شوند و فرقی بین یادواره ها نباشد.

جرجانی گفت : چرا برای یادواره شهداء و همکاران شهرداری می گوئید پول نداریم ولی برای مراسم یاک ۴۰ مبلغ ۲۰ – ۳۰ میلیون کمک می کنید؟
جرجانی در ادامه اذعان داشت: به جای اینکه بخواهیم هزینه هایی را برای برگزاری مراسم انجام دهیم بهتر است کاری کنیم که یاد شهداء در شهر ماندگار شود یک یادمان ساخته شود تا یاد آنها ماندگار شود.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    این شهردار از دست این شورای شهری ها گیر افتاده
    کار عمرانی میکنه میگه کار فرهنگی چرا نمی کنی
    کار فرهنگی میکنه ، میگه چرا کار فرهنگی می کنی
    کلا شورای شهر داستانی شده واسه خودش

آخرین اخبار