معاون ستاد نماز جمعه گنبدکاووس:

معاون بانوان ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه فقید این شهرستان از فعالیت‌های بانوان، گفت: توسعه دانشکده کوثر مرهون تلاش حجت‌الاسلام سبحانی است.

مرحوم سبحانی زنان را رکن اساسی خانواده می‌دانست/ توسعه دانشکده کوثر مرهون تلاش حجت‌الاسلام سبحانی است

به گزارش گلستان 24 ؛ کبری رستمی امروز در گنبدکاووس با اشاره به رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس و به وجود آمدن موجی از اندوه و ماتم در میان مردم و مسوولان این شهرستان ولایتمدار، اظهار کرد: بدون تردید روح پرفتوح ایشان به پاس خدمات چندین ساله و بی‌وقفه‌ای که در حوزه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و تقویت مبانی انقلاب اسلامی داشتند در درجات عالیه خداوند شاد و قرین رحمت الهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسمین سبحانی همواره به بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه احترام می‌گذاشتند، افزود: ایشان بانوان را عامل مهم و اساسی در صیانت و پاسداشت از حریم و جایگاه خانواده دانسته و بانوان را رکن اساسی خانواده و تحکیم و استواری بنیان آن قلمداد می‌کردند.

معاون بانوان ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ایشان همواره در جلساتی که برای موضوع خانواده و بانوان تشکیل می‌شد حضور یافته و با دقت در جلسه فعال بودند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره برای استفاده و به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه و محقق شدن مطالبات بانوان در جامعه اسلامی تلاش می‌کردند.

رستمی با اشاره به موضوع ارتقاء آموزشکده کوثر به دانشکده و استقلال آن از گرگان، ادامه داد: در این مسیر شاهد پیگیری‌های ویژه و مجدانه مرحوم حجت‌الاسلام سبحانی بودیم که منجر به خریداری کارخانه پوشاک با قیمتی بسیار مناسب و تجهیز دانشکده شد.

وی با بیان اینکه امروز تعداد بسیاری از دختران بومی و غیربومی از این فضا استفاده می‌کنند، تصریح کرد: بدون تردید این خدمات هیچ‌گاه از اذهان مردم شریف گنبدکاووس، استان گلستان و منطقه ما فراموش نخواهد شد و همواره ایشان به عنوان یک حامی بزرگ رشد بانوان در چارچوب دین و اخلاق در حوزه‌های مختلف جاودانه خواهند ماند.

معاون بانوان ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در معدود شهرستان‌های استان گلستان و کشور جلسات منظم بانوان ستاد نماز جمعه تشکیل می‌شود، گفت: ایشان در ارتقای سطح واحد بانوان به معاونت بانوان در چارت ستاد نیز نقش به‌سزایی داشتند و بسیاری از پیشنهادات ما را به تهران برای الگو برداری کشوری ارسال می‌کردند.

گفتنی است مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس که از سال 1346 در جریان مبارزات انقلابی در کنار رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کرد در سال 1372 به عنوان امام جمعه گنبدکاووس منصوب شد و پس از 23 سال خدمت به مردم این شهرستان در مردادماه سال 1395 به علت کسالت و بیماری خدمتگزاری در این مسند را به حجت‌الاسلام محمود ترابی واگذار کرد.

ویدر بامداد سوم آذر سال جاری به علت بیماری شدید تنفسی و ریوی در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس جان به جان آفرین تسلیم کرد و به جمع یاران و همرزمان شهید و انقلابی‌اش پیوست.

انتهای پیام/

منبع : گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار