در اسرع وقت مدیرکل بی‎کفایت آموزش و پرورش گلستان را برکنار کنید

امام جمعه بندرترکمن با انتقاد از مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، گفت: به اعتقاد بنده مدیرکل آموزش و پرورش گلستان فرد بی‎خرد و بی‎تدبیری است که مصلحت شهرستان ترکمن را قربانی مسائل سیاسی کرده است.

انتقاد صریح امام جمعه بندرترکمن از مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر دیروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با انتقاد از تغییر «مسعود بیدرنامنی» مدیرآموزش و پرورش شهرستان ترکمن، اظهار کرد: متأسفانه روز گذشته اتفاق نامأنوسی در بندرترکمن رخ داد و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با وجود مخالفت‎ امام جمعه بندرترکمن، فرماندار بندرترکمن، نماینده مجلس، شورای آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی و اداره اطلاعات تغییر کرد.

محمدصالح منصوری

*برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش بندرترکمن در پشت درب‎های بسته

وی تصریح کرد:  مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن فرزند شهید است، وی در سال گذشته علاوه‎بر اینکه جزو مدیران نمونه کشوری معرفی شد، توانست شاخص‎های قبولی دانشگاه بندرترکمن را افزایش دهد، حال چگونه مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با وجود عملکرد مثبت مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن و همچنین مخالفت جدی مسؤولان به‎طور مخفیانه و پشت درب‎های بسته مراسم تودیع و معارفه برگزار کرده است.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه ما از مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گله‎مندیم، گفت: به اعتقاد بنده مدیرکل آموزش و پرورش گلستان فرد بی‎خرد و بی‎تدبیری است که مصلحت شهرستان را قربانی مسائل سیاسی کرده است.

منصوری تأکید کرد: ما از استاندار گلستان و نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی می‎خواهیم در اسرع وقت مدیرکل بی‎کفایت آموزش و پرورش گلستان تغییر دهند تا بیشتر از این به استان آسیب نرسد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته نیز از تریبون نماز جمعه به مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تذکر داده بودم اما متأسفانه ایشان توجه نکرد.

*از نمایندگان ترسو، فرصت‎طلب و بی‎کفایت مجلس گله‎مندیم

امام جمعه بندرترکمن ضمن گرامیداشت 10 آذرماه روز مجلس و سالروز شهادت شهید مدرس، بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید شجاع، مبارز، متدین، مخلص و پرتلاش باشند.

منصوری به امضا نکردن 108 نماینده مجلس شورای اسلامی زیر نامه تشکر از سردار سلیمانی، یادآور شد: کاش برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شهید مدرس الگو می‎گرفتند و به‎جای خود به خداوند، دین و مردم فکر می‎کردند.

وی با قدردانی از نمایندگان متدین، مخلص و انقلابی مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: ما از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بی‎تقوا، ترسو و فرصت‎طلب هستند، گله‎مندیم، آیا نابودی داعش که بسیار به جهان اسلام ظلم کرده جای تشکر دارد یا ناراحتی؟ چگونه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شکست داعش به‎عنوان دشمن خداوند ناراحت بودند و از امضا زیر نامه قدردانی از سردار سلیمانی پرهیز کردند؟ در مجلس شورای اسلامی چه می‎گذرد؟ رئیس مجلس شورای اسلامی چه می‎کند؟

امام جمعه بندرترکمن با گرامیداشت هفته وحدت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در منطقه‎ای زندگی می‎کنیم که وحدت در آن حاکم است و شیعه و سنی در کمال آرامش، الفت و مهربانی در کنار یکدیگر زندگی می‎کنند و به مقدسات یکدیگر احترام می‎گذارند.

منصوری با بیان اینکه به لطف خداوند مردم و علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان با وحدتی زیبا و ستودنی در کنار یکدیگر زندگی می‎کنند، اضافه کرد: فتوای مراجع تقلید ما در رأس آن مقام معظم رهبری و ولی‎فقیه توهین به مقدسات اهل سنت را حرام اعلام کرده و این اقدام را آب در آسیاب دشمن ریختن و در مسیر دشمن حرکت کردن برشمردند.

 انتهای پیام/


منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار