با حضور مدیرکل اوقاف گلستان برگزار شد؛

یکصد و هفدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آبادکتول همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آباد کتول آغاز گردید.

گزارش تصویری/ یکصد و هفدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آبادکتول

به گزارش گلستان24،​ یکصد و هفدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آبادکتول سه شنبه 8 فروردین ماه 1396 همزمان با روزهای آغازین سال ۹۶ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا (علیه السلام) این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در بخش ارائه مباحث تفسیری این هفته کرسی تلاوت حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف استان گلستان به ارائه مباحث تفسیری پرداختند.

این مراسم با تجلیل از خانواده معظم شهید شاخص جلسه و خانواده مرحوم حاج محسن اندرزگو ، تقدیر از قاری نوجوان جلسه ، دعای ختم و پذیرایی پایان بپذیرفت.

گفتنی است کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم سه شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آبادکتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان ، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی آباد کتول برگزار و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تا کنون توانسته علاقه مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند و هر جلسه با استقبال گرم مردم رو به رو شود.

ضیافت نور علی آباد (5)

ضیافت نور علی آباد (4)

کرسی تلاوت علی آبادکتول

ضیافت نور علی آباد (6)

ضیافت نور علی آباد (3)

ضیافت نور علی آباد (1)

ضیافت نور علی آباد (2)

کرسی تلاوت علی آباد

کرسی تلاوت علی آباد

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار