حجت الاسلام ادیب یزدی :

مراسم جشن بزرگ منادیان وحدت با قرائت قرآن قاریان برجسته بین المللی و با حضور علمای شیعه و سنی در کنار هم و اقشار مختلف در مصلای امیرالمؤمنین کلاله برگزار شد.

وحدت رمز کلمه و عامل پیروزی مسلمین

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی امام جماعت مسجد بلال صداوسیما در این همایش گفت: پیرو سخن رسول خدا علما باید در معرفی و زندگی پیامبر به مردم و ایجاد وحدت بیشتر تلاش کنند.

ادیب یزدی با بهره از روایات گفت: عدالت در رفتار رسول خدا حتی در نگاهش به مردم بسیار رعایت می‌شد تنها راه نجات انسان، سنت رسول خدا را در ذره ذره وجودمان عملی کنیم.

وی افزود: آنچه دل‌ها را گره زده است به برکت اسلام و رسول خداست، تا زمانی که این باشد امنیت و اقتدار در کشور ما می‌ماند، و بدانیم رسول خدا و امام علی این وحدت را می‌خواهند.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله نیز در جشن وحدت گفت:همه امت اسلام در سایه وحدت و همدلی به پیروزی می‌رسند و ما وحدت را از آموزه‌های دین محمد بدست آورده ایم.

آخوند قزل امام جمعه اهل سنت در قازانقایه با بیان این سخن گفت: عشق به اسلام و محمد ص. بود که داعش را به شکست کشاند و انشاءالله در آینده با فرماندهی سردار سلیمانی شاهد از بین رفتن اسرائیل خواهیم بود.

آخوند آدینه امام جمعه اهل سنت پیشکمر هم گفت: رسول خدا الگوی مسلمین و انسان‌ها در مسیر زندگی پیامبر و سلاله پاکش امام صادق و اصحاب اسوه قرار دهیم.

آخوند آدینه گفت: در کنار وحدت بود که فرزندانمان بر داعش پیروز شدند و این رویه همچنان باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار