سندسازی برای دریافت مزایای قانونی :

یکی از معضلات اساسی در نظام اداری سو استفاده از امتیازات قانونی توسط افراد فاقد صلاحیت می باشد که با جعل و یا سند سازی و امثالهم از امتیازات قانونی در نظر گرفته شده برای اقشاری خاص بهره مند می گردند.

جانباز قلابی در فرمانداری گرگان

به گزارش گلستان 24، به نقل از پایگاه عدالت خواهان" یکی از معضلات اساسی در نظام اداری سو استفاده از امتیازات قانونی توسط افراد فاقد صلاحیت می باشد که با جعل و یا سند سازی و امثالهم از امتیازات قانونی در نظر گرفته شده برای اقشاری خاص بهره مند می گردند.

 سندسازی جانباز قلابی

بعنوان نمونه برخی افراد فاقد مقام رفیع جانبازی در برخی ادارات از امتیاز و مزایای حقوقی جانبازی و ایثارگری بهره مند می گردند.

به تازگی این پایگاه خبری مطلع گردید که آقای ( د ) کارمند فرمانداری گرگان از امتیازات و مزایای حقوقی ایثارگری و جانبازی در حکم کارگزینی بهره می برد.

 در حالی که نامبرده به اذعان یک منبع آگاه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گرگان فاقد هرگونه پرونده ی جانبازی می باشد.

نامبرده از مدت ها قبل از امتیازات ایثارگری استفاده می کرده و می کند بدون اینکه هرگونه سابقه ی ایثارگری داشته باشد.او در حال حاضر بعنوان یک پست مهم در فرمانداری گرگان نیز مشغول بکار می باشد.

در پایان از ریاست محترم حراست استانداری و آقای فاضلی مدیر کل انقلابی و تلاشگر بنیاد شهید استان گلستان  انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به برخورد مقتضی با نامبرده صورت گیرد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار