اولین انتصاب سال 94 در گلستان:

اولین انتصاب سال 94 استان گلستان نیز بنام یک "لو"ی دیگر رقم خورد و طی آن رضا قوانلو جایگزین سید حسین علوی مدیر کل کتابخانه های استان گلستان شد.

مدیر کل محجوب کتابخانه های گلستان هم رفتنی شد

به گزارش گلستان 24، در آستانه سال جدید تغییرات مدیران استانی وارد فاز جدید شد و همچون سال گذشته که در اولین روزهای کاری نوروز 93 یدالله وفایی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان جای خود را به یک " لو" یعنی حسینقلی قوانلو داد نوروز امسال نیز یک " لو" دیگر جایگزین سید حسین علوی مدیر کل کتابخانه های استان گلستان شد.

در همین راستا رضا قوانلو کارشناس اداره کل کتابخانه های استان گلستان که مدتها زمزمه نام وی و افرادی چون شیخ یعقوب مهدوی برای تصدی مدیر کلی کتابخانه های استان بر سر زبانها بود به این جایگاه منصوب شد.

از طرفی اعلام شده که سید حسین علوی بصورت ماموریتی از سال 88 از اداره کل مالیاتی استان گلستان در اداره کل کتابخانه های استان مشغول بکار بود و اکنون مهلت ماموریت مدیریت 5 ساله وی به پایان رسیده است .

چهره های فرهنگی و کتابخوان استان گلستان علوی را چهره ای فرهنگی ، معتدل ، محجوب و ماخوذ به حیا عنوان کردند که در طول حیات مدیریتی خود توانست در بسط و توسعه اماکن کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همت گمارد و این کار در شهرستانهای مختلف استان نیز دیده شده است.

رضا قوانلو در 26 اسفند 1393 به سمت معاون اداره کل و رییس اداره امور کتابخانه، انجمن ها، مشارکت ها و شهرداری های کتابخانه های عمومی استان گلستان منصوب شده بودند که با پایان یافتن ماموریت آقای علوی وی بعنوان سرپرست اداره مذکور منصوب گردید.
گفته می شود مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر اواسط هفته آینده با حضور مسئولان محلی و کشوری برگزار خواهد شد ./نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار