واژگونی یک دستگاه مینی بوس با 18 زخمی

آخرین حوادث روی داده نوروزی در استان گلستان از ظهر روز گذشته 5 فروردین الی عصر روز پنج شنبه 6 فروردین 1394 در استان گلستان بر اساس ذیل می باشد.

 آخرین حوادث روی داده در پنجمین و ششمین روز بهار 94 در گلستان

 به گزارش گلستان 24، نخستین حادثه روی داده در استان گلستان در ظهر دیروز چهارشنبه 5 فروردین 1394 در ساعت 17:20 در محور گنبد به آزادشهر ( مابین روستای پلنگی و خرطوم ) روی داده است که در پی این حادثه یک دستگاه مینی بوس با 18 سرنشین واژگون شد که وسیله نقلیه ذکر شده جزوء ناواگان حمل و نقل عمومی بوده است.

دومین حادثه در ساعت 19:10 در شهرستان علی آباد ( خیابان آیت ) روی داده است که در پی این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد کرده، که این حادثه 2 زخمی برجای گذاشت.

سومین حادثه روی داده در روز پنج شنبه در ساعت 30 دقیقه بامداد صبح امروز در محور گرگان به کردکوی ( ابتدای روستای یساقی )، یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده است که در پی این حادثه 3 تن از سرنشینان این دو دستگاه زخمی شدند.

چهارمین حادثه در ساعت 09:10 دقیقه در محور مینودشت به تنگراه ( روستای دارآباد )، روی داده است که دراین حادثه  2 دستگاه خودروی سواری پیکان با یکدیگر برخورد کرده اند که 4 نفر از سرنشینان این دو خودرو زخمی گردیدند.

پنجمین حادثه در ساعت 13:15 دقیقه روز پنج شنبه 6 فروردین 1394 در شهرستان کردکوی ( جنگل امام رضا ) روی داده است که در پی این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت از مسیرخود منحرف و به درون دره سقوط کرد که این حادثه یک زخمی بر جای گذاشت.

لازم به ذکر است رانندگان و مسافران عزیز نوروزی در استان گلستان، به نکات راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشند و حادثه ای برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار