یادداشت//

مردم ایران می دانند که دشمن در هر لحظه به دنبال نا امن کردن زندگی های آنها است و بدین علت آنها به خوبی قدر امنیت فعلی خود را می دانند وهرگز آن را از دست نخواهند داد.

امنیت مرهمی بر زخم های اقتصادی مردم

به گزارش گلستان24؛این روز ها ضد انقلاب و کسانی که می خواهند کشور را به 50 سال قبل برگردانند و آزادی اجتماعی سیاسی مردم را از آنها بگیرند با شعار های گوناگون وبرنامه های متعدد قصد دارند به اصطلاح کشور و نظام را برندازند.

این افراد که جمعیت آنها نیز اندک می باشد با گرفتن پول و وعده های دیگر از دشمنان قسم خورده ایران در داخل کشور در زمان هایی که اربابان آنها جو را از خارج کشور برای آشوب اماده می کنند به خیابان ها می آیند و امنیت مردم را خدشه دار می کنند.

همه ی مردم حتی خود مسئولان کشور به فشار اقتصادی بر روی مردم اعتراف می کنند و هیچ کس نمی تواند بگوید که مردم از لحاظ اقصادی مشکل ندارند و به راحتی زندگی می کنند.

دشمن که تا به حال همه ی راه ها را برای سرکوب نظام جمهوری اسلامی ایران امتحان کرده این بار قصد دارد با تحریک احساسات مردم و بازگویی مسائل اقتصادی زندگی  مردم،آنها را به ضدانقلاب و نظام سوق دهد تا به راحتی کشور را به وسیله خود مردم در دست بگیرد.

اینطرح آمریکایی در کشور سوریه به خوبی جواب داد و نظام مقتدر سوریه را به نوعی فلج کرد و باعث آواره شدن میلیون ها نفر از مردم سوریه شد؛مردم با اعتراض خیابانی وشدید بر مشکلات حاکم بر کشور خود چیز مهمی را از دست دادند چزی به نام امنیت که ایران در حال حاضر بهترین نوع آن را دارد.

مسائلی چون نهم دی ماه که دست رد مردم بر سینه فتنه  گران بود آغاز فتنه گری و فتنه انگیزی های دشمنان خارجی وداخلی بود که باز هم حضور مردم این آتش فتنه را خواباند ونگذاشت تا مانند سال 88 لست آتش جامعه را در سیطره خود قرار دهد.

 مردم در هر صورت  بر مشکلات اقتصادی خود اعتراض دارند و این وظیفه دولت است که آنها را حل کند و نگذارند زندگی آن قدر به مردم فشار وارد کند که دست به اعتراض بزنند.

اما مردم ایران به خوبی می دانند که اگر مشکلات اقتصادی در زندگی آنها زیاد است ولی در کنارش امنیتی که نیرو های مسلح برای آنها فراهم کرده اند به چه میزان با ارزش است و هرگز آن را از دست نخواهند داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار