رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: خیران سلامت استان تاکنون بیش از ۱۰۰میلیارد تومان به این بخش سلامت و درمان کمک کردند.

 خیرین استان گلستان ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت کمک کردند

به گزارش گلستان 24 ؛  حجت‌الاسلام قاسم لیوانی صبح امروز  اظهارداشت: از سال 1388 مجمع خیرین سلامت در استان گلستان شکل گرفت و پس از آن نیز این انجمن‌ها در سطح شهرستان‌ها نیز ایجاد که تاکنون بیش از 100 میلیارد تومان به بخش سلامت استان کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب اهدای زمین، ساخت خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و تجهیزات بیمارستانی بوده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان خاطرنشان کرد: خیرین علاوه‌بر ساخت مراکز درمانی، در بخش ساخت همراه‌سراها برای همراهان بیماران و فعالیت‌های دیگر با کمک دانشگاه علوم‌پزشکی استان تاکنون عملکرد خوبی داشته اند.

وی گفت: در حال‌حاضر باید به سمت‌وسوی درمان بیماری‌ها پیش برویم و در این حوزه هم خیرین باید به مجمع و دانشگاه کمک کنند تا گوشه‌ای ازمشکلات مردم را بتوانیم حل کنیم.

حجت‌الاسلام لیوانی با اشاره به آمار بالای بیماران سرطانی در استان افزود: با توجه به این مسئله به یک مرکز تخصصی و مجهز تشخیصی و درمانی سرطان برای استان گلستان به‌ویژه در شرق استان نیاز داریم.

وی افزود: امیدواریم یک مرکز با توجه به داشتن بخش کورت تشخیصی بیماری سرطان در گنبدکاووس، برای این شهر پیش‌بینی شود و خیرین هم در این کار مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار