گردشگران نوروزی از گمیشان بیشتر به عنوان خوابگاه و محل اسکان استفاده می کنند بدون آنکه جایی را ببینند شهر را ترک می کنند.

گمیشان با این همه جاذبه های بکر فقط خوابگاه مسافرین است ! + تصاویر

به گزارش گلستان 24، به مدرسه وحدت اسلامی گمیشان که از طرف آموزش و پرورش گمیشان به محل اسکان مسافرین نوروزی تخصیص داده شده است رفتیم تا گفتگویی با گردشگران داشته باشیم و بدانیم کدام جاذبه ناب گمیشان بیشتر مورد توجه آنها قرار گرفته است ولی متاسفانه اکثر گردشگران از جاذبه های شهر بی خبر بودند و اکثرا در حالی در حال ترک گمیشان بودند که هیچ یک از جاذبه های آن را ندیده بودند.

mahlaskan10

این دو خواهر تهرانی در گفتگو با خبرنگار ما گفتند که مدت 8 روز است که در گمیشان هستند و پارسال هم به گمیشان آمده بودند و البته فقط در همین مدرسه بودند و از هیچ مکانی در گمیشان دیدن نکردند آنها گفتند گمیشان را فقط به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند و امروز گمیشان را ترک می کنند.

این دوخواهر در طول سفر خود از 28 مکان دیدنی استان گلستان ، اسکله بندرترکمن، اسکله بندرگز و ... دیدن کرده اند و بعد از دوسال متوالی که به گمیشان می آیند با جاذبه های آن بیگانه اند.

mahlaskan06

30 نفر از گردشگران مشهدی که با 8 خودرو شخصی به صورت گروهی سفر می کردند نیز به ما گفتند که تا امروز 8 روز است که از خوابگاه گمیشان استفاده می کنند آنها گفتند که سالهی گذشته هم آمده اند ولی تا این لحظه جایی را ندیده اند ولی قصد دارند از جاهای دیدنی شهر دیدن کنند!

mahlaskan07

عادل نیک جو به ما گفت : این چندمین بار است که به گمیشان می آید و قبلا دوبا تور 21 نفره و 25 نفره به گمیشان آورده است و تور گردشگری را بیشتر به سمت آلماگل ، آلاگل و اینچه برون هدایت می کند البته بک بار از چهارشنبه بازار گمیشان و گلفشان هم دیدن کرده اند.

mahlaskan08

 این خانواده سمنانی هم که دو روز در گمیشان هستند و هیچ مکان دیدنی در گمیشان را ندیده اند و همچنین جمعی از مسافرین اصفهانی و دیگر شهرها که با آنها هم گفتگو کردیم همگی گفتند که با جاذبه های گمیشان بیگانه ایم و اینجا را فقط برای استراحت و خوابگاه در نظر گرفتیم .

البته همه مسافرین نوروزی از محل اسکان بسیار راضی بودند افسوس که با این همه امکانات اسکان خوبی که در اختیار گردشگران قرار می گیرد ، گمیشان با این همه جاذبه های بکر مظلوم است و فقط خوابگاه مسافرین است واقعا مقصر کیست و چرا از این فرصت طلایی در جهت شناساندن گمیشان استفاده نمی شود؟؟

bazdydkonedmoza08

mahlaskan09

mahlaskan11

mahlaskan12

mahlaskan14

انتهای پیام/ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار