حجت الاسلام انتصاری خبر داد؛

همزمان با عید نوروز جهادگران گروه جهادی یسری گلستان با حضور در منطقه سرپل ذهاب در حال کمک رسانی به مردم زلزله زده هستند

حضور گروه جهادی یسری گلستان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب

قبل از فرار رسیدن ایام نوروز اکثر خانواده‌ها برای رفتن به مسافرت خود را آماده می‌کنند و در ایام نوروز هم عده‌ای به سفر و عده ای دیگر به دید و بازدید و گشت و گذار در دامن طبیعت می‌پردازند.

اما هنوز هم در گوشه و کنار شهر جوانانی دغدغه‌مند و کم ادعا پیدا می‌شوند که برای شاد کردن دلی به نقاط محروم و خارج از استان خود آن هم در ایام نوروز سفر کنند، جوانانی که با دستان مهربان خود به کمک هموطنان عزیز خود می‌روند.

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی انتصاری دبیر گروه فرهنگی جهادی یسری استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بدون شک زلزله کرمانشاه افزون بر سختی و رنج هایی که برای مردم کرمانشاه به دنبال داشت، به آزمونی بزرگ برای سایر مردم کشور نیز تبدیل شد تا همدلی و همزبانی را نه در شعار بلکه در عمل به اثبات رسانیده و به یاری هموطنان خویش شتابند.

دبیر گروه جهادی یسری گلستان تصریح کرد: در پی بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به لزوم رسیدگی به اوضاع مردم شریف کرمانشاه به خاطر بحران‌ زلزله اخیر  و تأکید ایشان بر اینکه «همه به یاری کرمانشاه بشتابید و کار را جهادی بایستی دنبال بکنید » این گروه جهادی با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان در قالب 120 جهادگر به مدت 8 روز به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شده و پس از ورود و نیاز سنجی بین مردم نسبت به رفع مشکلات آنها در زمینه های مختلف اقدام کرده که خوشبختانه تا کنون در راستای امداد رسانی توفیقاتی حاصل شده است.

حجت الاسلام انتصاری با بیان اینکه ترمیم و ساخت منازل منطقه زلزله زده سرپل ذهاب از محوریت برنامه‎های جهادی این گروه‎بسیجی است، افزود: در کنار فعالیت‎های عمرانی برنامه‎های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این جوانان جهادگر با الگوبرداری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راه خدا جان خود را فدا کردند، اینک جهادی متفاوت و از رنگ و بویی دیگر که دارای ارزشی متفات تر است را رقم زدند.

گفتنی است گروه فرهنگی جهادی یسری گلستان اقدامی خود جوش و مصداق بارز آتش به اختیار است که البته با برنامه ریزی و سازماندهی گروه های جهادی سعی بر آن دارد تا اقدام مسمر به ثمر خوبی را نیز در مناطق محروم کشور و استان گلستان انجام دهد و در طی مدت یکسال توانسته اقدام شایان ذکری را انجام دهد.

یسری گلستان (1)

یسری گلستان (2)

یسری گلستان (3)

یسری گلستان (4)

یسری گلستان (5)

یسری گلستان (6)

یسری گلستان (7)

یسری گلستان (8)

یسری گلستان (9)

یسری گلستان (10)

یسری گلستان (11)

یسری گلستان (13)

یسری گلستان (14)

یسری گلستان (15)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار