کمکاریهای اداره راه مینودشت در گالیکش ادامه دارد

یک کشته و یک مصدوم در تصادف اتوبوس با پراید در مسیر بخش لوه شهرستان گالیکش.

یک کشته و مصدوم در تصادف اتوبوس با پراید در گالیکش

 این سانحه رانندگی ساعت 22:55 شب گذشته در ابتدای روستای قرق آق قمیش در فاصله 17 کیلومتری شرق شهر گالیکش و 15 کیلومتری غرب پارک ملی گلستان رخ‌داده است.

به گزارش گلستان 24، در این حادثه راننده خودرو پراید آقای (ا.ر) که ساکن روستای قانجق شهرک از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش بوده است در دم جان‌باخته.

همچنین یکی از مسافرین اتوبوسی که از بجنورد به تهران درحرکت بوده نیز براثر جراحات وارده توسط نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر گالیکش به بیمارستان منتقل‌شده است.

شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد که راننده پراید به علت انحراف به چپ مقصر این حادثه بوده است.

از نکات جالب اینکه اتوبوس حامل سرباز بوده است.

گفتنی است باریک بودن جاده مینودشت به پارک ملی گلستان جان بسیاری از هم‌وطنان ما را گرفت است.

البته کم‌کاری اداره راه نیز در این تصادف‌ها مشهود است. ورودی اکثر روستاهای شهرستان گالیکش رمپ یا حاشیه ورودی و خروجی ندارد و باعث تصادف می‌شود.

اداره راه گالیکش حتی از رنگ‌آمیزی دو سرعت‌گیر شرق شهر گالیکش تا سه‌راهی این شهر به مشهد مقدس و کلاله را که به علت نداشتند رنگ بارها و بارها باعث تصادف شده است سرباز میزند.

گفتنی است اداره راه شهرستان گالیکش زیر نظر شهرستان مینودشت قرار دارد و این نیز دلیل کم‌توجه‌ی این اداره به حوزه استحفاظی راه در گالیکش است.

 nilkooh.ir.1 1

نیلکوه

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    خدا به خانواده هاشون صبر بده

  • نوراله
    0

    مسولین راه گالیکش باکم کاری های خود عزیز و جگرگوشه ماراکه ازما گرفتید خدا از این مصیبت ها نصیبتان کند تا جاده ها وپل ها را درست کنید چون پل 14متری هم امروز یک جوان مارا از ما گرفت ..جوانان روستای قانجق شهرک وداراباد

آخرین اخبار