دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان؛

علی رغم هماهنگی های انجام گرفته دکتر تربتی نژاد در جلسه امروز با حضور نخبگان بسیج دانشجویی استان حاضر نشد.

دکتر تربتی نژاد به قشر نخبگان دانشجویی بی توجه ای کرد/هدف ما تنها مطالبه گری مشکلات معشیتی مردم بود

به گزارش گلستان24؛صبح امروزبه همت قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجوی استان گلستان نشستی با محوریت مشکلات معشیتی و اقتصادی مردم و مسائل سیاسی کلان کشور با حضور نخبگان دانشجویی استان و دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان وآق قلا برگزار شد که در کمال تعجب علی رغم هماهنگی های قبلی دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در بین نخبگان دانشجوی استان گلستان حاضر نشدند.

در همین رابطه تقربیان دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان گلستان به خبرنگار ما گفت:قرار بود در خصوص مسائل اقتصادی و اجتماعی که مطالبه ی مردم استان از ما به عنوان قشر مطالبه گر استان بود،جلساتی را با مسئولین استانی برقرار کنیم.

او ادامه داد:در وهله ی اول با توجه به مشکلات کشور ما نیازمند قوانین مناسبی هستیم واین قوانین «قانونCGT» ،عدم تصویب قانون«FATF» در مجلس و تصویب پیمان پولی دوجانبه ایران با کشور های دیگر است.

وی اظهار کرد: به همین منظور قرار شد تا جلسه ای با حضور نمایندگان استان گلستان ایجاد شود و ما در مرحله اول با دفتر آقای هزارجریبی تماس گرفتیم و برای امروز چهارشنبه 21 شهریور هماهنگی های لازم را انجام دادیم ولی چند روز گذشته شخص آقای هزارجریبی با ما تماس گرفتند که روز 21 شهریور گرگان حضور ندارند و خواستند تا جلسه با وی را به تاریخی دیگر موکول کنیم.

دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی،تصریح کرد:بعد از نامه نگاری ها و تماس های بنده با مسئول دفتر آقای تربتی نژاد هماهنگی های لازم جهت حضور دکتر تربتی نژاد در جلسه امروز با حضور دانشجویان انجام شد و قرار بود که دکتر تربتی نژاد صبح امروز در جمع دانشجویان  و نخبگان دانشجویی حضور یابد.

وی خاطر نشان کرد:اما امروز در تماسی که بنده با آقای میر احمدی مسئول دفتر آقای تربتی نژاد داشتم،گفته شد که آقای دکتر خارج از ایران و در سفر اندونزی هستند در حالی که چند روز قبل خبری از خارج رفتند آقای تربتی نژاد در میان نبود و حضور وی درجلسه امروز کاملا هماهنگ شده بود.

تقربیان با تاکید بر فرهنگ مطالبه گری قشر دانشجویی،یادآور شد:آقای تربتی نژاد اگر قرار بر نیامدند داشتند باید قبلا اطلاع می دادند و ما این عدم حضور نماینده شهر های گرگان وآق قلا را در جمع ،دانشجویان  بی توجه ی وی به قشر نخبگانی و دانشجویی قلمداد می کنیم.

 

1397621 (7)

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار