فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول از دستگیری هفت تبعه غیرمجاز دریافت‌کننده یارانه خبر داد و گفت: اتباع غیرمجاز نزدیک به 9 میلیون تومان یارانه دریافت کردند.

دستگیری 7 تبعه غیرمجاز دریافت‌کننده یارانه

 

به گزارش گلستان24 ، علی‌اکبر اژدری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، بیان داشت: روزهای گذشته در پی وصول اخبار مختلف در خصوص فعالیت چندین تبعه یکی از کشورهای همسایه که با استفاده از اسناد جعلی به صورت غیرمجاز در این شهرستان زندگی می‎کنند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده متوجه شدند که این افراد با استفاده از اسناد هویت جعلی و غصبی و به نام‎های غیرواقعی یا نام‎ افراد دیگر اقدام به دریافت شناسنامه برای اعضای خانواده خود کرده‎‎اند.

* اتباع غیرمجاز نزدیک به 9 میلیون تومان یارانه دریافت کردند

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تأکید کرد: در روند انجام تحقیقات، مأموران به این نکته نیز دست یافتند که این افراد در مجموع با استفاده از این مدارک و اسناد ماهیانه نزدیک به 9 میلیون تومان یارانه دریافت می‎کنند.

اژدری بیان کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی اخبار مورد نظر، با هماهنگی مراجع قضایی، این افراد طی چند عملیات هدفمند و پلیسی، در محل سکونت‌شان دستگیر شدند.

به گفته وی، در این میان هفت نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی از محل سکونت متهمان موفق به کشف انواع اسناد هویتی متعلق به افراد غیر یا اسناد هویتی جعلی شدند.

اژدری متذکر شد: متهمان در اعترافات خود در خصوص نحوه به دست آوردن این اسناد بیان کردند که یا اسناد را از خانواده متوفیانی که اسناد هویتی فرد فوت شده را باطل نمی‎کردند، تهیه کرده یا با استفاده از شگردهای مختلف اسناد را جعل می‎کردند.

وی در پایان ابراز کرد: همچنان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل احتمالی همکاری با متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار