فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق باغ‎های این شهرستان با بیش از 20 فقره سرقت خبر داد

دستگیری سارق باغ‎های کردکوی با بیش از 20 فقره سرقت

به گزارش گلستان24 محمود علی‌فر گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل باغی و همچنین سرقت احشام در سطح منطقه، تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان کردکوی تشکیل و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‎های سرقت و جمع‎آوری سرنخ‎های موجود به سارق حرفه‎ای سابقه‎دار معروف مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیس با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‎ها در یک عملیات پلیسی نامبرده را در حین انتقال احشام سرقتی دستگیر کردند.

13911206000128_PhotoA

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی می‎شد اما پس از روبرو شدن با مستندات و شواهد پلیس و دلایل محکم موجود، لب به اعتراف گشود و به بیش از 20 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

شکستن قفل و تخریب سقف خانه شگرد سرقت

علی‌فر تأکید کرد: متهم در سرقت‎های خود خانه باغ‎های خالی از سکنه را شناسایی و با شکستن قفل درب ورودی و یا با تخریب سقف خانه، وارد منزل شده و اقدام به سرقت می‎کرد.

وی افزود: با توجه به استفاده موقف برخی از افراد از خانه باغ‎های موجود در روستاهای استان گلستان، سارقان از این فرصت استفاده کرده و نسبت به سرقت وسایل موجود در خانه و حتی احشام و محصولات کشاورزی موجود اقدام می‎کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: سرکشی مداوم باغداران به اماکن خود و گماردن نگهبان از بروز چنین جرائمی پیشگیری خواهد کرد و حتی باعث خواهد شد در صورت بروز سرقت پلیس بهتر بتواند سارقان را دستگیر کرده و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

علی‌فر در پایان تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اموال مسروقه نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار