50 نفر از معلمان گلستانی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش گلستان تجمع کردند

تجمع 50 نفره معلمان گلستانی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش گلستان

به گزارش گلستان 24،صبح روز پنج شنبه، جمعی از معلمین گلستانی که اکثریت آنان از گرگان بودند در اعتراض به وضعیت معیشت خود در مقابل اداره کل آموزش پرورش استان گلستان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع حدود۵۰ نفر از فرهنگیان شاغل ساعت ۱۰ صبح با سردادن شعارهایی علیه وزیر آموزش و پرورش و درغگو خواندن وی خواستار تحقق خواسته ها و مطالبات خود شدند.

براساس این گزارش معلمان معترض با حمل پلاکاردهایی از نحوه رتبه بندی معلمان  که توسط فانی اعلام شده بود، ناراضی بوده وآن را خلاف وعده وزیراعلام کردندو خواستار عمل به وعده های وزیر آموزش و پرورش شدند.

برخی معلمین دراین تجمع، اجتماع اعتراض آمیز در روزهای آینده در جلوی آموزش و پرورش گرگان را مطرح کردند.

عرب احمدی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان به نمایندگی از مدیرکل که در دراداره کل حضور نداشتند ( ظاهرا در سفر بودند) با حضور درجمع معترضین ضمن دعوت به آرامش از معلمین، ازآنان خواست: برای گفتگو در داخل اداره کل حضور یابند که با مخالفت معترضین رو به رو شد.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان دقایقی بعد با دادن وعده ی پیگیری مطالبات و انتقال آن به مسئولین بالا دستی  معترضین را آرام  و متفرق کرد.

این اجتماع  ساعت ۱۱:۱۰ به پایان رسید.

به گفته خبرنگار کلاس بیست ، طی روزهای گذشته فراخوان این تجمع در شبکه های اجتماعی بازنشر می شده است.

لازم به ذکر است، این تجمع در حالی امروز ۲۷ فروردین ماه انجام شد که قرار بود روز چهارشنبه ۲۶ ام همزمان با ورود معاونان وزیردرگرگان جلوی درب کانون طه برگزارشود./کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار