بعد از ماجرای دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛

پس از برخورد نا مناسب در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه با ایثارگران دانشگاه ، امروز هم در اداره کل شیلات استان گلستان شاهد برخورد نا مناسبی با یکی از جانبازان دفاع مقدس بودیم.

برخورد نامناسب با یکی از جانبازان در اداره کل شیلات استان گلستان !

به گزارش گلستان 24، پس از برخورد نامناسب مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان با برخی از پرسنل شاهد و ایثارگر دانشگاه در نشست ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گلستان در انتهای سال ، این بار نوبت به اداره کل شیلات استان گلستان رسید.

گویا امروز یکی از جانبازان دفاع مقدس به نام مجید شعبانزاد نمین که در این مجموعه فعالیت می کند و جانباز 25 درصد از ناحیه گوش است برای دریافت حق قانونی و انتقاد در خصوص عدم پرداخت منصفانه اضافه کار به اداره برنامه و بودجه شیلات مراجعه کرده است.

که بعد از انتقاد وی نسبت به این موضوع معاون مدیرکل و رئیس اداره برنامه و بودجه این سازمان با وی جر و بحث لفظی کرده و با الفاظ نامناسب با وی برخورد نموده اند که با دخالت برخی همکاران جلوی درگیری گرفته شده است.

گفته می شود در این مجموعه برخی از مدیران اضافه کارهای با مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان و ... دریافت می کنند ولی به برخی از پرسنل زحمتکش این مجموعه مبالغ بسیار پائین تری داده می شود.

با وجود اینکه اکثر کارکنان می دانند که این فرد به دلیل مشکل شنوایی با صدای بلند صحبت می کند بازهم به این دلیل با الفاظ نامناسب با وی برخورد شده است و حتی به توضیحات وی در این خصوص توجه نشده است.

حال این سوال به میان می آید که چرا برخی از مسئولین این سازمان به جای پاسخ منطقی به یکی از یادگاران دفاع مقدس با این اقدامات نامناسب با برخی از پرسنل برخورد می کنند.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار