کودک گلندی که نام فاطمه را خواست

پرنیا، در حالیکه شش سال دارد بعد از شنیدن یک سخنرانی درباره حضرت فاطمه(س) به آن بانوی بزرگوار عشق می ورزد و مصمم به تغییر نامش به فاطمه می شود.

داستان پرنیای شش ساله ای که فاطمه شد!+عکس

به گزارش گلستان 24، پرنیا 6 ساله گلندی نام زیبا و مبارک فاطمه را برای خودش برگزید.

پرنیا برزمینی فرزند اول وتنها دختر خانواده است و وقتی از او پرسیدم چرا نامت را فاطمه گذاشتی، گفت چون اسم حضرت فاطمه (س) است و حضرت فاطمه (س) را دوست دارم.

مادر پرنیا می گوید: ایام محرم سال گذشته به مسافرت مشهد رفته بودیم و شب در یک هیئتی برای عزاداری رفتیم که سخنرانی درباره حضرت فاطمه (س) شد و از همان شب به بعد پرنیا گفت باید اسمش را فاطمه بگذاریم.

مادر ادامه می دهد: من و پدرش مخالفتی نکردیم بلکه به این کار علاقه مند بودیم و پس از برگشت از مسافرت،  مراحل اداری تغییر نام را پیگیر شدیم ولی این امکان از طرف اداره ثبت احوال وجود نداشت و نام را تغییر ندادند.

وی می گوید: تا اینکه بعد از ولادت حضرت فاطمه (س) مجددا به ثبت احوال مراجعه کردیم و نام پرنیا را به فاطمه تغییر دادیم و الالن هم دخترم و هم ما خیلی خوشحالی هستیم.

روز گذشته در محل کتابخانه و کانون فرهنگی هنری طه هدیه ای به رسم یادبود به فاطمه خانوم اهدا شد.

اداره ثبت احوال به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت علی(ع)فرصت ویژه ای به افراد علاقمند برای تغییر نام به علی، زهرا و فاطمه داد و اعلام کرد از تاریخ 15 فروردین تا 12 اردیبهشت با مراجعه به اداره ثبت احوال شهرستان و بر اساس گردش کار قانونی و پرداخت هزینه های جاری امکان پذیر است.

fateme

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار