به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از خانه سالمندان نیکان بازدید کرد.

دیدارمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از خانه سالمندان

 در این مراسم که صبح جمعه و به همت خانه فرهنگ خورشید برنامه ریزی شد، رضا مظفری نیا مدیرعامل سازمان ضمن تبریک فرا رسیدن روز مادر، از زحمات دست اندرکاران نگهداری از مادران سالمند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گلستان 24، مظفری نیا با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در برنامه های فرهنگی و تفریحی خود برنامه های ویژه ای را برای سالمندان اجرا می کند، گفت: یکی از اولویت های مهم سازمان در پرداختن به نیازهای قشر سالمند است و در این راستا در طول سال برنامه های متنوعی در قالب اردوهای تفریحی، مراسم های جشن، کلاس های مشاوره ای در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به تاکیدات شهردار گرگان در پرداختن به مسائل تفریحی برای سالمندان، افزود: این سازمان آمادگی دارد تا سالمندان مرکز نیکان نیز از ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی بهره مند شوند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد. ایجاد فضای مفرح و شاد در زندگی سالمندان و امید به زندگی از اهداف اصلی شهرداری برای سالمندان شهر گرگان است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت نقش مادران و سالمندان در جامعه اشاره و اظهار امیدواری کرد تا شان و مقام سالمندان بیش از گذشته در نهاد خانواده حفظ و فرهنگ تکریم سالمند در جامعه نهادینه شود.

لازم به ذکر است از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مراسم جشنی در محل مرکز نگهداری سالمندان نیکان برگزار شد. 

در این بازدید که نبی هزارجریبی و زهرا نورا از اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، جهانشاهی مدیر مرکز نیکان به ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اقدام پرداخت./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار