رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی با شعار «ایمنی غذایی، از مزرعه تا سفره» از یکم اردیبهشت ماه هفته سلامت را آغاز خواهد کرد.

 برنامه های هفته سلامت در استان گلستان تشریح شد

به گزارش گلستان 24، تقی ریاحی صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی با شعار «ایمنی غذایی، از مزرعه تا سفره» هفته سلامت را در گلستان آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ سلامت در دبیرستان 22 بهمن خیابان ایران‌مهر، افتتاح نمایشگاه سلامت در سوله نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی در روز سه‌شنبه نخستین روز هفته سلامت را خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: روز چهارشنبه دوم اردیبهشت با شعار «سلامت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی» دومین روز هفته سلامت را با برنامه‎هایی از قبیل ارسال پیامک انبوه، عیادت از بیماران و جشنواره غذا در تمامی شهرستان استان را خواهیم داشت.

ریاحی با بیان اینکه سومین روز هفته سلامت به عدالت در سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی نام‌گذاری شده، افزود: در این روز همایش دو روز بیماری‎های متابلویک و گوارشی از دیدگاه طب سنتی در بیمارستان فلسفی آغاز خواهد شد و دیدار از خانواده شهد و غبار مزار شهدا، مصاحبه و پخش برنامه‎های تلویزیونی از دیگر برنامه‎های دانشگاه علوم پزشکی در این روز است.

وی با بیان اینکه در روز جمعه استقرار پایگاه‎های خودمراقبتی را در مکان‎های نماز جمعه استان خواهیم داشت، ابراز داشت: در این روز مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قبل از خطبه‎های نماز جمعه سراسر استان سخنرانی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه پیاده‌روی همگانی را در روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه تدارک دیده‎ایم، گفت: در این روز همایش دوچرخه‌سواری شهرستان گرگان را نیز خواهیم داشت.

ریاحی اذعان کرد: شعار روز شنبه پنجمین روز هفته سلامت «سلامت و مشارکت اجتماعی» است، افزود: افتتاحیه نمایشگاه سلامت دانشجویی، همایش پاک‌سازی طبیعت با همکاری دستگاه‎های اجرایی و تور خبرنگاری در این روز تدارک دیده شده است.

وی خاطر‎نشان کرد: همایش علمی غذا از مزرعه تا سفره، افتتاح پروژه‎های عمرانی، ویژه برنامه‎های غذایی و همایش تقدیر از خیرین و حامیان سلامت از دیگر برنامه‎های ما در هفته سلامت است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار