چهل و هشتمین محفل هفتگی " کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 22 بهمن ماه در مهدیه شهرستان آزادشهر (استان گلستان ) و به همت موسسه یاران قرآن و حدیث برگزار شد.

چهل و هشتمین محفل  " کرسی تلاوت وتفسیر قرآن" در آزادشهر

چهل و هشتمین محفل هفتگی " کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 22 بهمن ماه در مهدیه شهرستان آزادشهر (استان گلستان ) و به همت موسسه یاران قرآن و حدیث برگزار شد.

به گزارش گلستان 24 ، این محفل نورانی که بحمدالله با اقبال چشمگیر و روزافزون جوانان، نوجوانان و قشر فرهیخته فرهنگی و قرآنی منطقه روبرو شده است، با تلاوت قاریان محترم قرآن، آقایان مهدی کوهساریان، محراب محمودی، عبدالمجید یازرلو و سعید گروسی، شور و هیجان ویژه ای یافت. در بخش تفسیر موضوعی قرآن کریم که توسط آقای سید محمد حسینی واعظ ارائه گردید، نقش آگاهی انسان از آزمون الهی و تاثیر آن در تغییر نگرش انسان به زندگی و در نتیجه کمک به رسیدن به درجه رضای الهی مطرح گردید. ایشان با استناد به آیات 48 سوره مائده، 176 سوره اعراف، 30 سوره مومنون، 7 و 8 سوره زلزال، 2 سوره ملک و ...  ضمن بررسی ویژگی های این آزمون الهی، اولویت بندی در انجام امور، سرعت و سبقت در کار خیر، دقت و ریز بینی در محاسبات الهی و نیز توجه به توبه را از ویژگی های آزمون های الهی در زندگی انسان دانست.

-ازادشهر

این محفل، میزبان خانواده شهید بزرگوار حسنعلی درویشی، از شهدای دانش آموز 8 سال دفاع مقدس بودکه ضمن ذکر نام، قرائت بخش هایی از زندگینامه و وصیتنامه و مزین نمودن محفل به تصویر آن شهید، لوح سپاسی از طرف برگزار کنندگان محفل، به رسم یادبود و قدردانی به برادر بزرگوار آن شهید اهداء گردید.

در پایان مراسم، نونهالان و خردسالان، که در طول اجرای مراسم در مهد قرآنی ویژه، در جنب سالن اصلی حضور دارند، همراه با پرچم های زیبای کشور عزیزمان، در جایگاه حضور یافته و به اجرای سرود و تلاوت سوره هایی از قرآن کریم پرداختند.

2-Seyyed Mostafa Hoseyni Vaez (4)

6-مخفل ازادشهر

لازم به ذکر است، موسسه یاران قرآن و حدیث در طرحی ابتکاری و جدید، در طول هفته پیامک هایی با مضامین قرآنی و مرتبط با موضوع تفسیر هفته به تمامی حضار و اعضای این محفل ارسال می نماید.

 

rdomi (6)

ارسال نظر

آخرین اخبار