بهترین هتل های گرجستان  در تور گرجستان

هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)

هتل بیلتمور تفلیس یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف در شهر تفلیس است که در مرکز تاریخی و فرهنگی این شهر قرار گرفته است. این هتل با توجه به موقعیتی که دارد به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر نزدیک است و مسافرین به راحتی می‌توانند به این بخش‌ها دسترسی داشته باشند. مهمانان در این هتل اقامتی لوکس را تجربه خواهند کرد که در نوع خود بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است.

حقایق جالب در مورد تفلیس، پایتخت گرجستان

مراکز خرید تفلیس، خریدی راحت و متنوع در پایتخت گرجستان

به گزارش سفر باتو ، چشم‌انداز شهر  در تور گرجستان از اتاق‌ها فوق‌العاده است و در شب که شهر همچون ستاره‌های درخشان می‌درخشد این منظره به اوج زیبایی خود می‌رسد. اتاق‌ها دارای طراحی مدرن هستند و با لوازم لوکس و مجلل مبله شده‌اند. امکانات اتاق‌های این هتل شامل تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام مجلل و شیک و امکانات برای تهیه چای و قهوه است.

مرکز اسپا و ماساژ این هتل در تور گرجستان  یک انتخاب عالی برای برطرف کردن خستگی و به‌دست آوردن انرژی و حس شادابی است. این بخش با کادری حرفه‌ای و با امکانات مختلف نظیر ماساژ، آبگرم و فضایی خوش‌بو و آرامش‌بخش از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

صبحانه از مهمترین و پرطرفدارترین بخش‌های هر هتلی است و این هتل زیبا صبحانه‌ای متنوع را روزانه برای مهمانان خود تهیه می‌کند و حتی مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در اتاق خود نیز نوش جان کنند. رستوران هتل نیز غذاهای لذیذ گرجی و بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس ۳۰۰ متر، تئاتر روستاوِلی ۴۰۰ متر و میدان آزادی ۱ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد. منطقه اِم تاتسمیندا انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ، گشت و گذار و پیاده‌روی شهری است.

این هتل ۵ ستاره و دارای ۲۱۴ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، پارکینگ، اتاق خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، استخر کودکان، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، ماساژ، خدمات آرایشی، حمام، جکوزی، سولاریوم، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خود پرداز، نگهداری کودک، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، خدمات روزانه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل رادیسون بلو ایوریا | Radisson Blu Iveria Hotel

هتل برتر از دید مسافران ۲۰۱۶ تریپ ادوایزر

۵ ستاره و لوکس

ارزیابی هزینه: گران، بین ۱۷۶ تا ۳۲۳ دلار

 هتل رادیسون بلو ایوریا در تفلیس، اقامت فوق العاده ای را برای تفریح و کار به شما پیشنهاد می دهد. سازه شیشه ای و خارجی این هتل، چشم انداز وسیع و جالب توجهی از شلوغی و تکاپو فضای شهری تفلیس به دست می دهد. در کنار این چشم انداز جالب توجه، هر یک از ۲۴۹ اتاق هتل، امکانات خوشایندی چون اینترنت پرسرعت و بی سیم را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد. در رستوران هتل که فیلینی نام دارد می توانید طیفی از بهترین غذاهای ایتالیای را در کنار غذاهای آسیایی پیش روی خود ببینید. همچنین استراحت و گذران دقایقی خوش را در آبگرم و ماساژ هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس از دست ندهید.

از جمله افتخارات این هتل لوکس می توان به عناوینی چون: برترین هتل اسپا تفلیس، برترین هتل تجاری شهر، دومین هتل برتر خانوادگی و سومین هتل لوکس و برتر تفلیس اشاره کرد. بیشتر بخوانید: مسجد کبود ایروان

امکانات:  استخر، وایفای پرسرعت رایگان، سالن بدن‌سازی، رستوران فیلینی، آبگرم و ماساژ، پارکینگ رایگان.

فواصل:

۱۸.۸ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس (حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه سواری)

۱۰۰ متر تا میدان رز رولوشن

۳۰۰ متر تا باغ سامایا

۴۰۰ متر تا سالن اپرا و تئاتر تفلیس

۱.۴ کیلومتر تا سیرک تفلیس

پذیرش هتل: از ساعت ۱۵:۰۰

تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

رایگان! اقامت همه کودکان زیر ۱۲ سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان است.

رایگان! اقامت همه کودکان زیر ۵ سال در صورت استفاده از گهواره رایگان است.

اقامت هر فرد (دیگر کودکان و بزرگسالان) در صورت اقامت در تخت های اضافی شبی ۱۲۱ لاری گرجستان است.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

هتل استمبا تفلیس از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس

هتل استمبا تفلیس (Stamba Hotel) از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس گرجستان در تور لحظه آخری گرجستان  یک هتل زیبا و کلاسیک است که در نزدیکی مترو روستاولی در خیابان کوستاوا در محله ورا گرفته است. هتل استمبا تفلیس هم چنین در نزدیکی کنسرت هال تفلیس هم قرار گرفته است. هتل استمبا تفلیس دارای پارکینگ رایگان است و امکانات هتل مریوت تفلیس شامل شاتل فرودگاهی، اتاق های سیگار ممنوع برای افرادی که به سیگار حساسیت دارند، سرویس در اتاق است..

هتل آیوتا تفلیس از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس

هتل آیوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi) از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس گرجستان یک هتل زیبا و لوکس است که در 300 متری میدان آزادی تفلیس قرار گرفته است. هتل آیوتا تفلیس به مرکز شهر قدیمی تفلیس بسیار نزدیک است. هتل آیوتا تفلیس دارای امکاناتی شامل شاتل فرودگاهی، اتاق های سیگار ممنوع، پارکینگ رایگان، امکاناتی برای افراد ناتوان و معلول ، وای فای رایگان، پای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها است.  میانگین قیمت این هتل در تفلیس حدود شبی 80 دلار است.

 

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

اگر به دنبال پیدا کردن یک هتل لوکس در تفلیس هستید، هتل رادیسون بلو بدون تردید همان چیزیست که مد نظر شماست. هتل رادیسون بلو تفلیس از همان لحظه ورود، شما را محو زیبایی های خود می کند. هتل رادیسون بلو تفلیس یک ساختمان بلند واقع در مرکز شهرتفلیس است که کاملا از شیشه ساخته شده است. مهمانان هتل رادیسون به خاطر داشتن پنجره های زیاد و ارتفاع بلندش، چشم انداز خیره کننده ای از کوهها و رود را با اقامت در آن مشاهده می کنند. اتاق های مدرن هتل رادیسون بلو  در تور گرجستان هم مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت هستند و اگر می خواهید غذاهای خوشمزه و خوب، خرید کردن و یا حتی تفریحات شبانه تفلیس را تجربه کنید، کافیست کمی پیاده روی کنید، چون همه اینها را در نزدیکی هتل براحتی پیدا می کنید.

 

 

ارسال نظر

  • شهروند
    0

    سلام - هدف از این همه تعریف و رنگ لعاب فراوان برای یه کشوری که به شهروند مون توهین میکنند و بیشتر به فساد معروف است و ..... چیست؟

آخرین اخبار